Suomen rumin keittiö?

Katsottuani kilpailun rumia keittiöitä, huomasin olevani todellakin pumpulissa kasvanut, koska järkytyin syvästi, että vielä nykyään ihmiset kokkaavat moisissa hökötyksissä. Muu koti lienee vielä kaiken kukkuraksi samaa tyyliä kuin nuo kammotus-keittiöt...

Ajattelin itsekin osallistuvani tähän kisaan, mutta ei taida ysäriunelmalla pitkälle päästä.

Eikä sinunkaan keittiö sieltä pahimmasta päästä ole.. Siellähän oli lahonneita ovia ja puuliesi keittiötä ym. hirvityksiä.

[QUOTE="zenn";22429975]Ajattelin itsekin osallistuvani tähän kisaan, mutta ei taida ysäriunelmalla pitkälle päästä.

Eikä sinunkaan keittiö sieltä pahimmasta päästä ole.. Siellähän oli lahonneita ovia ja puuliesi keittiötä ym. hirvityksiä.[/QUOTE]

Mitä vikaa on puuliedessä?

Itse ainakin aion laittaa puulieden ostamaani vanhaan taloon.
Monissa keittiöissä tuolla näkyy olevan ihania 50-luvun täyspuisia kaapistoja, joita minä sekä monet muut himoitsevat itselleen.

Minua eniten kauhistuttivat ne keittiöt, joissa oli kauhean likaista!

Ai puuliesi ja 50-luvun puukaapit tekeen keittiöstä ruman... Oho. Mä tein keittiöremppaa keittiööni, jossa on puuliesi talvella päivittäin käytössä; kaapistoiksi laitettiin 50-luvun kunnostetut kaapit :D Ja lopputulos on kaikkea muuta kuin ruma <3

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailevatähti;22430231:
Mitä vikaa on puuliedessä?

Itse ainakin aion laittaa puulieden ostamaani vanhaan taloon.
Monissa keittiöissä tuolla näkyy olevan ihania 50-luvun täyspuisia kaapistoja, joita minä sekä monet muut himoitsevat itselleen.

Minua eniten kauhistuttivat ne keittiöt, joissa oli kauhean likaista!

Niin ja se lika kun lähtis pois ilman remonttiakin...

Yhteistyössä