Suomen kieli on vaikea minulle, kun olen maahanmuuttaja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
M



Miksi psykiatrinen osasto (PS) on joka paikassa sama kuin perussuomalainen puolue (PS).

Molemmissa kun on pelkästään hulluja, niin nämä menee sekaisin.

Voisiko olla vaikka PS ja PSrp?
 
vierailija
Viesti #2 kertoo karua tarinaa. Suomessa on paljon
mielentervyspotilaita.
Suomessa pärjää hyvin myös englannilla ja ruotsilla.
Eilen roskavajan oven lukko temppuili, ja pyysin apua englanniksi
ohikävelevältä hänen ulkonäön perusteella. Myöhemmin nolotti.
Luultavasti hän osaa täydellisesti suomea. Minua joskus myös luullaan ulkomaalaiseksi.
 
vierailija
Miksi kahdella ideologialtaan hyvin toisistaan poikkeavalla järjestöllä, Vihreällä puolueella ja vihreällä siirtymällä on niin samankaltaiset nimet?
Vihreä puoluehan kannattaa suomen asuttamista alikehittyneistä maista saapuneilla ihmisillä, joiden asuttaminen kylmään pohjolaan aiheuttaa lisää ilmastonlämpenemistä, kun toinen, vihreä siirtymä tarkoittaa ilmastonlämpenemisen estämistä.
Monilla ihmisillä menee pasmat sekaisin kun pitäisi kannattaa vihreää siirtymää ja jos kannattaa Vihreää puoluetta, saa päinvastaisen lopputuloksen aikaiseksi.
 
vierailija
Miksi kahdella ideologialtaan hyvin toisistaan poikkeavalla järjestöllä, Vihreällä puolueella ja vihreällä siirtymällä on niin samankaltaiset nimet?
Vihreä puoluehan kannattaa suomen asuttamista alikehittyneistä maista saapuneilla ihmisillä, joiden asuttaminen kylmään pohjolaan aiheuttaa lisää ilmastonlämpenemistä, kun toinen, vihreä siirtymä tarkoittaa ilmastonlämpenemisen estämistä.
Monilla ihmisillä menee pasmat sekaisin kun pitäisi kannattaa vihreää siirtymää ja jos kannattaa Vihreää puoluetta, saa päinvastaisen lopputuloksen aikaiseksi.
Miten pärjäät liikenteessä, kun liikennevaloissa palaa vuorottain punainen, vihreä ja keltainen? Onko sinulle vihreä valo ns. turn-off etkä suostu ylittämään katua vihreän aikana?
 

Yhteistyössä