Siellä on ne ruotsinkieliset lääkäritkin omasta takaa. Ei kukaan terve suomenkielinen muuta noihin RKP-diktatuureihin.
Minä voisin hyvin muuttaa, mutta olen sellaisella alalla, että tuskin löytäisin sieltä töitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siellä on ne ruotsinkieliset lääkäritkin omasta takaa. Ei kukaan terve suomenkielinen muuta noihin RKP-diktatuureihin.
Tällä periaatteella entisen Etelä-Afrikan mustaa olisi kannustettu apartheidin vastustamisen sijaan maalaamaan naamansa valkoiseksi.
Ai on?? Linkitä ihmeessä!
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25739275:Minä voisin hyvin muuttaa, mutta olen sellaisella alalla, että tuskin löytäisin sieltä töitä.
Miksi ihmeessä ruotsinkielisen pitäisi päästä opiskelemaan äidinkielellään alemmilla pisteillä kuin suomenkielisen?
Tuskin muuttaisit, jos tietäisit, mikä on suomenkielisen asema RKP-diktatuurissa. Persujen jutut on pientä siihen rasisimiin verrattuna, mitä RKP harjoittaa.
En edelleenkään ymmärrä, miksi mielestäsi on oikein, että ruotsinkielistä yliopistokoulutusta on suhteessa enemmän kuin suomenkielistä? Ei tuo ole mikään perustelu, että suomenkielisetkin voivat hakea sinne. Tällä perusteellahan voitaisiin lopettaa kaikki ruotsinkieliset koulut, koska ruotsinkielisethän voivat hakea suomenkielisiin kouluihin!
Ei kaksikielisyys voi toimia, koska suhdeluku on 5:95.
Tämähän se koko ongelman ydin onkin. Suomi on kaksikielinen vain lakikirjassa. Todellisuudessa Suomi on maailman yksikielisimpiä maita.
Tuskin muuttaisit, jos tietäisit, mikä on suomenkielisen asema RKP-diktatuurissa. Persujen jutut on pientä siihen rasisimiin verrattuna, mitä RKP harjoittaa.
Ei kaksikielisyys voi toimia, koska suhdeluku on 5:95.
Tämähän se koko ongelman ydin onkin. Suomi on kaksikielinen vain lakikirjassa. Todellisuudessa Suomi on maailman yksikielisimpiä maita.
Edelleen, miksi mielestäsi on oikein, että ruotsinkielisiä yliopistopaikkoja on suhteessa enemmän kuin suomenkielisiä ja niihin on siten helpompi päästä kuin vastaaviin suomenkielisiin? Vastaa nyt ihan suoraan äläkä kiertele.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25739158:(Ja kunnon venäjänkielen opetusta kaupan kassaksi aikovalle lappenrantalaiselle - pakkoruotsin sijasta.)
Ihanan alentuva kommentti. Venäjääkö kannattaa opiskella vain jos aikoo kaupan kassaksi? Ne venäläiset tuo tänne aika kivasti rahaa. Ruotsalaiset eivät. Kumpaan kannattaa panostaa?
Talouselämä-lehdessä sanottiin, että vain 6% venäläisistä osaa englantia. Eli bisneksissä venäjän taito on välttämätön. Ruotsiin kaikki hoituu englanniksi.