suomen huonoin kuski. mitä ajattelisitte jos ystävänne ilmoittaisi teidät mukaan?

• Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kyllä tuollaiseen ohjelmaan ilmoittaminen vaatisi sen, että tuntee ystävänsä niin hyvin, että tietää, suuttuuko vaiko ei. Tosi törkeää ilmoittaa, jos ajattelet hänen siitä loukkaantuvan.

"vieras"
Minä en olisi yllättynyt. En nimittäin osaa peruuttaa, ja pikkukolareita on sattunut kohdalle ihan liian paljon. En kyllä vaaranna tietääkseni muita liikenteessä olijoita, olen enemmänkin ylivarovainen.

Nauru siinä pääsisi ja lujaa..Oon koulutukseltani kuorma-atuonkuljettaja ja työtaustaakin on useampi vuosi :D Pahassakin kelissä on tullut sellaista 3 akselista ajettua eikä silti oo sattunu mitään. Mä menisin ihan mielelläni sinne näyttään vähän mallia, tuskin vaan huolisivat mua sinne :D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25735394:
Ilmotan teidät kaikki palstamammat siihen :vampire:
Minä voisin kyllä ilmoittaa miehiä. Olisikin eilen pitänyt ottaa rekkari ylös yhdestä autosta ja ilmoittaa sen kuski. Ainakin pysäköinnin kanssa oli pahoja ongelmia. Betonitolppien välissä oli kaksi leveää perhepaikkaa, tämä pysäköi sitten niiden keskelle viivan päälle :LOL:

Hymyilisin vaan, mies just sano ku se mainos tuli, että ilmoittaa minut siihe. Myönän, etten ole ehkä taitavimpia kuskeja, mutta kehityn kokoajan, on nyt kortti ollu 2vuotta ja sillon kun sain kortin ja parkeerasin autoa parkkihalliin, ajoin sit suoraa tolppaa päin, voin sanoa että miehelläni ja sen kavereilla oli naurussa pitämistä, kun paniikissa niille soitin.

Kilpailija
Itsellenihän kävi niin että emäntä oli ilmoittanut ohjelmaan mukaan. No sinne päästiin ja kuvaukset on nyt purkissa. Paskasti järkätty oli koko homma verrattuna muihin maihin, tai yhtään mihinkään muuhunkaan. Nauraa kyllä tuutte saamaan :D

Yhteistyössä