Suomalaisen kansan ahdasmielinen käsitys kauneudesta ja hyvästä ulkonäöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkiaa.....

Tämä keskustelu meni kummalliseksi, tässähän haukutaan vaan muita keskustelijoita. Yöks.

Pitää se nyt saada ääneen sanoa, jos ittestään tykkää. Mä en ainakaan ala teeskennellä jotain nukkavierua vaan sen takia, että joku kaveri sattuu asumaan surkeuskadun varrella.

Tämä keskustelu meni kummalliseksi, tässähän haukutaan vaan muita keskustelijoita. Yöks.

Pitää se nyt saada ääneen sanoa, jos ittestään tykkää. Mä en ainakaan ala teeskennellä jotain nukkavierua vaan sen takia, että joku kaveri sattuu asumaan surkeuskadun varrella.

Tää on erittäin eriskummallinen ketju.....

en mä ainakaan neuvolassa venyttele. tai kauppareissulla kiipeile puussa. sellaselle on oma aikansa, ja tilanteeseen sopiva pukeutuminen ja jalkineet.

ai jaa. Minä kun liikuin lasten kanssa niin saatoin kyllä pysähtyä ekstempore puistoon ja siellä oli kiva jos pystyi itsekin tehdä jotain.

Mutta minä inhoankin teennäisyyttä ja kaikkea paskaa, mitä apinat tekevät kun niin on aina tehty. matkitaan muita! syödään veitsellä ja haarukalla kun se on muka hienoa. ja paskat!

Minusta sinun kaverisi ja ystäväsi vaikuttavat hyvin omituisilta. Ehkä sinun pitäisi valikoida seurasi paremmin. Minun ystäväpiirissäni kyllä osataan iloita toisten kauneudesta ja näyttävyydestä.

[QUOTE="jaa";22177005]ai jaa. Minä kun liikuin lasten kanssa niin saatoin kyllä pysähtyä ekstempore puistoon ja siellä oli kiva jos pystyi itsekin tehdä jotain.

Mutta minä inhoankin teennäisyyttä ja kaikkea paskaa, mitä apinat tekevät kun niin on aina tehty. matkitaan muita! syödään veitsellä ja haarukalla kun se on muka hienoa. ja paskat![/QUOTE]

onko veitsellä ja haarukalla syöminen sun mielestä hienoa? Minusta ihan perussivistystä ja käyttäytymistapoja. Se on hienoa, kun jokaiselle ruokalajille löytyy oman kokoisensa haarukka ja etiketti on selvästi hallussa. ;)

Mäkin vihaan monenlaisia asioita, mm. sitä kun käy raflassa syömässä ja siellä on ne tuulipukumammat ja isukit jälkikasvuineen syömässä sormin, ja kylläpä niitä meidän harvalukuisia turisteja huvittaakin maan tavat.. ei oo ihme. :D

pakko nyt vähän provosoida kun on niin typerä ketju kun olla ja voi.

Uusimmat

Yhteistyössä