Suomalainen nuorimies on sitten viisas kun se saa juodakseen *linkkin videoon*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="joo";23323050]No avaa nyt lepsa vähän meille, onko sulle oikeesti ihan sama? Jos ei kenelläkään olisi tuota mainitsemaasi kukkahattua, niin aika retuperäälä oltaisiin. Vai mitä sä olet mieltä? Mennään pikkuhiljaa siihen että kaikki maksetaan omasta pussista, ihan kaikki.[/QUOTE]

Eikö se ole oikeudenmukaista jos kaikki maksaisivat ja vastaisivat omista tekemisistänsä? Miksi sitä vastuuta pitäisi siirtää muille?

[QUOTE="hmm";23323026]Mieti jos se olis sun oma poika? Olisitko vielä yhtä ylpeä? Käskisit koittamaan toistekin?[/QUOTE]

Peesi! Taitaa olla lepsa vielä joku teini itsekin, jolla ei ole omia lapsia... Mutta joo, kunhan niitä tulee, niin isi on hyvä vaan ja käskee poikansa mennä tekemään saman perässä - eikä muka tunnu missään, jos lähteekin henki??

[QUOTE="entä";23323119]Niin juuri, miksi siis pitäisi maksaa siitä järjettömästi, että kundi (vaikka sun lapsi) omaa tyhmyyttään putoaisi ja sitä täytyis etsiä melkoisen suurin voimavaroin? Pitäkööt huolen itestään.[/QUOTE]

Olen samaa mieltä kanssasi. Joka leikkiin ryhtyyn se leikin kestäköön.

[QUOTE="vieras";23323148]Ei voi olla totta?!? Lapset pois tuollaselta heti, jos niitä on![/QUOTE]

En usko, että sillä on, meuhkaa täällä yhdessä erään toisen samanlaisen harmaana kirjoittelevan kanssa. Ties vaikka olis yks ja sama. Tai klooni.

[QUOTE="entä";23323152]Eli jos oma poikasi tekisi noin (ja olisit teosta ylpeä) ja putoaisi vielä elossa mereen, olet sitä mieltä, että saa sinne jäädäkin. No, ihailtavan raadollista kieltämättä.[/QUOTE]

Elämä on riskejä täynnä ja vielä ei kukaan ole selvinnyt elämästä hengissä.

Eikö se ole oikeudenmukaista jos kaikki maksaisivat ja vastaisivat omista tekemisistänsä? Miksi sitä vastuuta pitäisi siirtää muille?

Tietyllä tavalla joo, mutta enemmän mä olen iloinen kuitenkin siitä että meillä on toimiva pelastustoimi. Jonka kustannukset menee valtionbudjetista, kuoltais sukupuuttoon aika nopeaan jos ei menis. Olisko tuo nyt loppupeleissä huono asia, vaikee sanoa.

[QUOTE="joo";23323245]Tietyllä tavalla joo, mutta enemmän mä olen iloinen kuitenkin siitä että meillä on toimiva pelastustoimi. Jonka kustannukset menee valtionbudjetista, kuoltais sukupuuttoon aika nopeaan jos ei menis. Olisko tuo nyt loppupeleissä huono asia, vaikee sanoa.[/QUOTE]

Höpö höpö sun sukupuuttoon kuolemiselle.

anteeksi, oikeanpuoleinen siis. mutta todella riskipeliä, ei olisi ollut noilla kavereillakaan mahdollisuutta/järkeä käydä nostamaan pois tuolta, ei ole ihmisen nostaminen helppoa tuosta vinkkelistä.

niin siis mikä tuossa oli fiksua? alareunasta ei olisi fyysisesti edes mahdollista vetää leukoja ettei käsivarsi taittuisi kannen reunaan. ja kun voimat hiipuu niin ei paljon vaadi että toinen käsi lipeää, siinä ei se yksi jalka paljoa auta.

te videon nähneet minulle minkä ikäisiltä nuo urheilusuoritteen toteutuspaikan harkitsemattomasti valinneet pojat/miehet vaikuttivat?

Todennäköisesti aivot eivät ole pojilla vielä niin kehittyneet, että asioita osattaisiin varsinaisesti harkita kaikki mahdolliset seuraukset huomioon ottaen. Se on tiettyyn ikään asti varsin tavallista. Humalatila tietenkin vielä lisää tuota vaikutusta.

Olisi vain jännää kuulla, minkä ikäiset tuommoiseen hölmöilyyn vielä suostuvat. Hölmöilyksi uskallan tuota sanoa videota näkemättäkin, sillä melkoisen suurella todennäköisyydellä asia jälkikäteen mietityttää kahteen kertaan, ja jos joku olisi pudonnut, sitä ei olisi kuitattu kaveriporukassa naureskelulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyvä;23323379:
te videon nähneet minulle minkä ikäisiltä nuo urheilusuoritteen toteutuspaikan harkitsemattomasti valinneet pojat/miehet vaikuttivat?

Todennäköisesti aivot eivät ole pojilla vielä niin kehittyneet, että asioita osattaisiin varsinaisesti harkita kaikki mahdolliset seuraukset huomioon ottaen. Se on tiettyyn ikään asti varsin tavallista. Humalatila tietenkin vielä lisää tuota vaikutusta.

Olisi vain jännää kuulla, minkä ikäiset tuommoiseen hölmöilyyn vielä suostuvat. Hölmöilyksi uskallan tuota sanoa videota näkemättäkin, sillä melkoisen suurella todennäköisyydellä asia jälkikäteen mietityttää kahteen kertaan, ja jos joku olisi pudonnut, sitä ei olisi kuitattu kaveriporukassa naureskelulla.

Noin 20 vee miehiä. Jos joku olisi tippunut mereen, niin hänestä olisi tullut maineeltaan kuolematon, ja toki tuosta tempauksesta riittää jutun juurta loppuelämän ajaksi.

Yhteistyössä