Sunny beach elokuussa..piteleekö ilmoja?

no vallan mainiolta kuulostaa noi ilmat B)
mäkään en koe mitenkään varsinaisena ongelmana jos ihmiset bilettää,eihän sitä touhua harrasteta muutenkaan lasten kanssa,eikä riekuta ympäri pitäjiä siellä pitkin öitä :D
mennään sinne ihan uima-aurinko-vesipuisto-meri-ruoka-linjalla:)
nii ja mukaan lähtee pojat 10v,6v ja 3v.
meillä on aurinkomatkojen hotelli Iberostar,4tähen pitäs olla,oli ainut johon mahuttiin.hirmu vähän oon kuullut mitään tästä ko.hotellista,onks kellään mitään kokemuksia?
kiitos :)
 
Maailmanmatkaaja
Olimme tasan vuosi sitten Iberostarissa ja voin vain kehua hotellia! Siistit ja tyylikkäät tilat, mahtava aamupala ja hieno uíma-allasalue. Itse Sunny Beachista en hirveästi tykännyt, mutta hieno hotelli ja hyvä sää pelastivat loman ja jäi hyvät muistot. Nappivalinta teillä tuo hotelli:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maailmanmatkaaja:
Olimme tasan vuosi sitten Iberostarissa ja voin vain kehua hotellia! Siistit ja tyylikkäät tilat, mahtava aamupala ja hieno uíma-allasalue. Itse Sunny Beachista en hirveästi tykännyt, mutta hieno hotelli ja hyvä sää pelastivat loman ja jäi hyvät muistot. Nappivalinta teillä tuo hotelli:)
Ompa kiva kuulla!kerrotko lisää siitä aamupalasta :p
ja sit toi uima-allas hommeli,kun siel on allaspyyhkeet,ni mistä ne siel saa ja miten se juttu toimii?aikasemmin kun ollaa matkustettu ni on aina ollu omat pyyhkeet..

=)
 
Maailmanmatkaaja
Niin siitä aamupalasta:) Hedelmiä, jogurtteja, leipää, leikkeleitä, juustoja, myslejä, jogurtteja, erilaisia keksejä ja kakkuja...:) Ja sit oli sokerina pohjalla kokki, joka paisteli omeletteja ja sai itse sanella täytteet niihin. Uima-allaspyyhkeistä piti maksaa mielestäni aika iso pantti vai olikohan ihan, että rahaa ei saanut takaisin. Respasta voipi niitä kysellä. Emme niitä ottaneet, koska olimme päivittäin myös rannalla ja sinne pyyhkeitä ei saanut viedä. Pitihän ne sieltäkin ostaa perinteiset turistikrääsäpyyhkeet muutenkin:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maailmanmatkaaja:
Niin siitä aamupalasta:) Hedelmiä, jogurtteja, leipää, leikkeleitä, juustoja, myslejä, jogurtteja, erilaisia keksejä ja kakkuja...:) Ja sit oli sokerina pohjalla kokki, joka paisteli omeletteja ja sai itse sanella täytteet niihin. Uima-allaspyyhkeistä piti maksaa mielestäni aika iso pantti vai olikohan ihan, että rahaa ei saanut takaisin. Respasta voipi niitä kysellä. Emme niitä ottaneet, koska olimme päivittäin myös rannalla ja sinne pyyhkeitä ei saanut viedä. Pitihän ne sieltäkin ostaa perinteiset turistikrääsäpyyhkeet muutenkin:)
Kuulostaa hyvältä :p
Taidetaan sitten kuitenkin ottaa omat pyyhkeet..tai sitten ostaa sieltä..Yritän nyt skarpata ja jättää kaiken ylimääräsen kotiin.Ens torstaina olis lähtö B)
Toivottavasti olis hyvät ilmat siellä..Kiitos sulle kun vastailit.kirjottele muutakin jos jaksat,jotain hintaesimerkkejä,ja jotain olis kiva tietää myös vesipuistosta.KIITOS =) :flower:
 

Yhteistyössä