Sun olisi PAKKO olla ikuisesta jonkin ikäinen näistä...

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
hiiiop
25, olen nyt sen ikäinen, en tahdo että maan vetovoima alkaa vaikuttaa tisseihini, koen olevani aikuinen, lapset on jo tehtynä..ja juu ehkä siksi, kun ei ole noista muista ikäluokista kokemusta, mieli voi muuttua sen mukaan mitä vanhemmaks tulen :)
 
5v - Ei huolia, ei laskuja, ei velvoitteita. Ei kyllä paljon muutakaan.
15v - Finnejä naamassa ja huono flaksi tyttöjen kanssa. Ei kiitos.
25v - Sitä oltiin olevinaan aikuisia mutta kyllähän tuo ikä aikamoista örvellystä oli. Juu ei.
35v - Tämä oli ihan jees ikä. Ei enää nuori eikä järin vanhakaan.
45v - Olen nyt 45 ja kliseisesti voin sanoa että elän juuri nyt elämäni parasta aikaa. Siis todella.
Seuraavaksi tässä kai odotellaan 65v ikää. Tuo 55 tuossa välissä on vähän turha välivaihe mutta kait se on pakko lusia sekin.
 
"vieras"
45v. lapset tehty, seksuaalisesti huipussaan, rahaa on, ei velkaa, ei sairauksia, itsetunto kohdillaan, ei tartte miettiä mitä muut ajattelee, uranvaihto vielä mahdollista, opiskelu mahdollista. kohta olen tuossa iässä. :)
 
25-vuotias.

Must tuntuu jo nyt et mä oon ihan liian vanha (oon 26v.) :D 15-vuotiaana oli kivaa kun kaikki asiat oli elämää suurempaa,nykyään ei hirveen moni asia jaksa "sykähdyttää"...Mutta 15v on vielä liian riippuvainen muista (raha,ei oo täysi-ikäinen) niin se ei ois kivaa.
Eli toi 25 vois olla aika hyvä.Tarpeeks vanha siinä mielessä että löytyy tarvittaessa vastuullisuutta yms. mutta silti ihan nuori vielä.Ja eiks sen ikänen saanut palstan mukaan käytää vielä legginssejäkin..koska niitä mä haluun käyttää ja ostaa onlysta vaatteeni:D
 
[QUOTE="vieras";23064251]35v aikuinen, mutta ei kuitenkaan vielä vanha esim saamaan lapsia[/QUOTE]

Peesi ja elämänkokemusta n jo senverran, että elämä alkaa olla helppoa.
Arvoin tuon 25 ja 35 välillä ja tulin siihen tulokseen, että en haluaisi nuortua 10 vuotta :)
 

Yhteistyössä