Sun olisi PAKKO olla ikuisesta jonkin ikäinen näistä...

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
vanha nuori
Mitä tämä kysymys tarkoittaa, sitäkin, että elämä junnaa paikoillaan myös muiden perheen jäsenten kohdalla. Eli jos olisin 25 iän kaiken, mun lapseni olisi 2 ja ½ vuotta myös aina, ei kiitos! Elämän rankin ajanjakso oli just 25v, mut jaksoin nuorena. Jälkikäteen en tajua kuinka.

Eli jos vain minusta on kyse, sit jäisin 25v. Kuvitellen, että lapset silti kasvais. 35v lähestyy, en tykkää. Luulen, että 25v tai 45 olisi hyvä.
 
5v. ikuisesti
Oon nyt 15v. ja en haluaisi olla tän ikäinen loppuikääni. Just tässä iässä tulee kaikki mahikset päättää elämänsä työstä ja siitä miten aikoo elää. Tuputetaan kaameesti kaikkee lippusii ja lappusii toisen asteen koulutuspaikkoihin ynms. Lisäksi tulee finnejä ja muutenkin on aikamoista. Koulussa kokeita ja läksyjä toistensa eteen ja päivät mä istun koulussa, jeejee ja alkaa jo 7luokkalaiset tuntuu niin lapsilta mun silmissä. Haluisin olla jo lukiossa. Jaja elämä on aika tylsää nyt täl hetkel, ku tuntuu ettei ainakaan nyt olis paljon muuta kuin koulu ja koti.

No mutta noista valitsisin 5v. ainakin täl hetkel se ikä tuntuis parhaimmalt. 5-vuotiaana ei tartte huolehtii paljon mistään vaan saa leikkii ja leikkii päivät pitkät ja ei läksyjä, ei kouluhommii vaan elämä on aika rentoo, eikä tarvi stressata ja iho on semmonen vauvan peppuiho, ei finnei. Ulkonäöstä ei tartte välittää ja viel täysin elämä edessä. Kaiken lisäks sillon ei viel tajuu kaikkii maailman ongelmii.
 

Yhteistyössä