Suljetteko joskus kännyn?

• Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on semmonen rasite, että 1 mies soittelee mulle. :(
Miksi?
Tuossa jokunen vuosi sitten annoin fudut miehelleni ja tapasin muutaman kerran erään herran. Nyt hän ei tajua jättää minua rauhaan.
Inhottavaa. Ei viittis niin rumasti sanoa, että toinen loukkaantuu, mutta kaikki ei vaan tajua vähemmästä.

Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on semmonen rasite, että 1 mies soittelee mulle. :(
Miksi?
Tuossa jokunen vuosi sitten annoin fudut miehelleni ja tapasin muutaman kerran erään herran. Nyt hän ei tajua jättää minua rauhaan.
Inhottavaa. Ei viittis niin rumasti sanoa, että toinen loukkaantuu, mutta kaikki ei vaan tajua vähemmästä.
Vaihdan tuon tyypin takia liittymää ihan kohta. Kunhan saadaan tuo vauva maailmaan.

minä
Jos mies soittaa aina samasta numerosta, niin tee kännykkää numeroille erilaisia ryhmiä ja sitten sen miehen numero sellaiseen ryhmään jota et valitse siihen, että mitkä ryhmät voivat sulle soittaa. Kännykässä siis niitä eriryhmiä, koti, työ, perheenjäsenet ym. En osaa oikein selittää asiaa.

Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos mies soittaa aina samasta numerosta, niin tee kännykkää numeroille erilaisia ryhmiä ja sitten sen miehen numero sellaiseen ryhmään jota et valitse siihen, että mitkä ryhmät voivat sulle soittaa. Kännykässä siis niitä eriryhmiä, koti, työ, perheenjäsenet ym. En osaa oikein selittää asiaa.
Tämä voiskin toimia. En ole tiennyt tästä. Kiitsa.

Yhteistyössä