Marilii
Tulee vaan niin hirveesti puheluita, että ei aina jaksa. Tosin mun tilanteessani en uskalla laittaa sitä kiinni. Usein kuitenkin laitan vaan.
Tuli mieleeni, että minkä ikäinen se sun vauvasi on? Tässä odotellaan vauvaa syntyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Joskus joo.
Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on semmonen rasite, että 1 mies soittelee mulle.
Tuossa jokunen vuosi sitten annoin fudut miehelleni ja tapasin muutaman kerran erään herran. Nyt hän ei tajua jättää minua rauhaan.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on semmonen rasite, että 1 mies soittelee mulle.
Inhottavaa. Ei viittis niin rumasti sanoa, että toinen loukkaantuu, mutta kaikki ei vaan tajua vähemmästä.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Tuossa jokunen vuosi sitten annoin fudut miehelleni ja tapasin muutaman kerran erään herran. Nyt hän ei tajua jättää minua rauhaan.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on semmonen rasite, että 1 mies soittelee mulle.
Vaihdan tuon tyypin takia liittymää ihan kohta. Kunhan saadaan tuo vauva maailmaan.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Inhottavaa. Ei viittis niin rumasti sanoa, että toinen loukkaantuu, mutta kaikki ei vaan tajua vähemmästä.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Tuossa jokunen vuosi sitten annoin fudut miehelleni ja tapasin muutaman kerran erään herran. Nyt hän ei tajua jättää minua rauhaan.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on semmonen rasite, että 1 mies soittelee mulle.
Tämä voiskin toimia. En ole tiennyt tästä. Kiitsa.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Jos mies soittaa aina samasta numerosta, niin tee kännykkää numeroille erilaisia ryhmiä ja sitten sen miehen numero sellaiseen ryhmään jota et valitse siihen, että mitkä ryhmät voivat sulle soittaa. Kännykässä siis niitä eriryhmiä, koti, työ, perheenjäsenet ym. En osaa oikein selittää asiaa.
En vaan uskalla nyt, jos poika soittaa, että se vauva syntyy ja mun pitää mennä hoitamaan niiden kissoja.Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Laitan joskus äänettömälle.
Saathan sä sen niinkin, että vaan tietyt numerot hälyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:En vaan uskalla nyt, jos poika soittaa, että se vauva syntyy ja mun pitää mennä hoitamaan niiden kissoja.Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Laitan joskus äänettömälle.
Joo, no se on eri tilanne.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:En vaan uskalla nyt, jos poika soittaa, että se vauva syntyy ja mun pitää mennä hoitamaan niiden kissoja.Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Laitan joskus äänettömälle.