Sukupuolitauti käsitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M30

Vieras
Moi,

olen kierrellyt Helsingin ravintoloita muutaman vuoden. Koska ulkonäköni ja käyttäytymiseni on ihan OK, niin aina joskus sieltä jää kainaloon nainen. Joko varattu tai vapaa.

Omien kokemusteni perusteella, naisten sukupuolitautikäsitys on hieman erikoinen. Ainakin verrattuna minun kaveripiirini miehiin. Sinkkunaiset haluavat kumilla. Mutta ne varatut pikkuvaimot. Koska vaikutan ""kivalta"" ja ""luotettavalta"", niin ei muuta kun haluttaisiin paljaalla. Joskus joku vaimo on kesken nainnin ollut ottamassa kumia pois. Itse en siihen suostu pelkästään sen takia että toinen on ""kiva"".

Tämä on minun kokemukseni. Outoa, sanoisin. Siinä sitten on kotiin tuliaisia. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kyllä se varmaan vaikuttaa,että olet fiksunoloinen.Mutta typeriähän me naiset ollaan,jos ollaan tuntemattomien kanssa ilman kumia,hetken ihanuuden takia.Sieltä saattaa tulla vaikkapa se pahin tauti.
Mutta toinen asia sitten on se,etteihän se ole nautintoa kumin kanssa.Haiseekin se kumi niin pahalle.
On niinku söisi makkaraa kuorineen päivineen tai banaania.
Mutta itse en uskaltaisi ilman kumia.Enkä ala kuin tutun kanssa niin ei tarvi sitä ilmapalloa käyttää ollenkaan.
Paljaaltaan seksi on paljon nautittavampaa!!!

Sinkkunaiset eivät ole vielä tulleet riippuvaiseksi miehen spermasta kuten suhteissa eläneet ja usein elähtäneet kottaraiset, joita baarit ovat pullollaan. Ongelma on siinä, että nämä kypsät hedelmät olisivat aina valmiita seksiin miestensä kanssa, mutta miestä ei kiinnosta. Siksi joudutaan hakemaan täyttöä vajaukseen baarista. Usein itsekin poimin jonkun baarista matkaan ja uitan mulkkuani paljaana kottaraisen pesässä. Tekee hyvvää, riskit on kuitenkin kohtuullisen pienet. En pane kortsulla kuin maksullisia naisia työreissuilla ja joskus opiskelijatyttöjä jotka ovat hysteerisiä ja bakteerikammoisia. Lastit nieletytän kyllä edellisilläkin, sehän on yksi miesten etuoikeus.

Yhteistyössä