Sukujen lahjomisen tasapuolisuus?

Ostatteko yhtä paljon lahjoja molempien sukuun?
Mä kun en osta miehen sukulaisille ainuttakaan lahjaa. En tiedä ostaako mies, mutta eipä juuri kiinnostakaan. Mun suvulle ostetaan kaikille pienimmille lapsille ja kummilapsille, mut ei aikuisille.
Joulukin vietetään vaan mun suvun kesken. Onko teillä molemmat suvut "yhtä tärkeitä" vai oletteko selkeesti enemmän tekemisissä toisen suvun kans enemmän?
Mä en voi sietää miehen sukulaisia ja varsinkin sen äitiä, et eipä juurikaan tekemisissä olla. Mun suvun kanssa kyllä sit päivittäin.
 
rtetre
Meillä taitaa mennä aika tasan. Tosin .. luulen että jos minun veljeni saa lapsen joskus niin se tulee saamaan meiltä paremman lahjan kuin serkkunsa. Koska on mulle ( lahjamatriarkka ) läheisempi. Raha-asiahan se on. Eikä sydän sure sitä mitä ei silmä näe, eikä korva kuule. Eli se joka saa pienemmän lahjan.. ei tiedä että hänen lahjansa vaatimattomampi. Eli mitään pahaa siinä ei ole. Toiset vain on toisia läheisempiä.
 
Zoe-F
Mummeille ja mun tädille ostetaa varmaa jotku kukkaset ja molempien vanhemmille kerätää sellaset herkkukorit. kaverille ostin pienen joululahjan ja miehelle ostan. Mies ostaa mulle ja varmaan vanhemmilta tulee tasapuolisesti lahjoja.
 
Joskus saatan ostaa/tehdä anopille lahjan, mutta muuten en osallistu mieheni suvun lahjoihin. Eipä mieskään muilla osta kuin isälleen. Mä taasen saatan tehdä lahjoja myös enolle, sedälle ja tädeillekin ja tietty omille vanhemmille ja siskon lapsille paketit hommaan joka jouluksi.
 

Yhteistyössä