Mitäköhän tässä tekis..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kestä enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kestä enää

Vieras
Ollaan oltu miehen kanssa naimisissa kahdeksan vuotta. Seurusteluajan anoppi oli tosi mukava jne.. mut heti kun mentiin naimisiin, tää kaikki alkoi.

Anoppi haukkuu ja arvostelee mua pojalleen ja muulle suvulle selkäni takana (toki myös silloin tällöin päin naamaa kännissä ollessaan, on jonkin sortin alkoholisti.).
Ensimmäisen kerran sain kokea tämän ennen lasten syntymää, kun oltiin anopin kanssa laivareissulla. Anoppi joi kaikki rahansa ja tarjoili juomia ventovieraille. Aamulla sitten herätessään syytti, että me ollaan hänen rahansa viety jne. Laivareissun jälkeen tuli kotiimme. Makasi kännissä sohvalla, haukkui ja solvasi mua tuntikausia kännipäissään. Lopulta sain tarpeekseni ja ajoin sen ulos. Vapaaehtoisesti ei pyynnöistä huolimatta lähtenyt, niin heitin kassit pihalle ja anoppi perässä.
Tämän johdosta emme olleet puheväleissä reiluun vuoteen (edes mies ei puhunut äitinsä kanssa.), mutta kun esikko ilmoitteli tulostaan, niin teimme sovinnon.
No nyt anoppi taas pari viikkoa sitten vähän "avautui" kännipäissään. On kuulemma niiin katkera vieläkin siitä, kun hänet ulos heitin silloin 7 vuotta sitten, en osaa kasvattaa lapsia, ylireagoin, ylihuolehdin jne..soitteli ympäri sukua ja haukkui minua ja vielä lopuksi ilmoitti pojalleen hoitaneensa niin, etten ikinä tule saamaan perintöä hänen kauttaan, hänen kesämökilleen ei ole asiaa jne..(sinänsä aivan sama, koska meillä on avioehto.)
No mulla alkoi tästä tulla paskasanko täyteen ja odottelin, että mies ois ollut edes vähän mun puolella, jollain tavalla mua puolustanut..Mut ei, nyt minä olenkin syypää kaikkeen! Hänen äitiään täytyy vaan ymmärtää!Ja minä kiukuttelen turhaan! Viikonloput viettää äitinsä kanssa mökillä ryypäten ja vie kielloista huolimatta kuopuksen mukaansa. Millä senkin sitten sais estettyä.
Oonko mä naimisissa pikkupojan kanssa, joka ei ole vielä katkaissut napanuoraa äitiinsä vai mitä? Mä en tosiaan enää tiedä mitä teen, sen tiedän että anopin kanssa en enää koskaan oo missään tekemisissä. Tuskin muunkaan suvun kanssa kunnen tiedä mitä sontaa se musta on puhunut.

Tulipas pitkä juttu, kiitos kun sain avautua...

Yhteistyössä