sukkahousutko seksikkäät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niinah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niinah

Vieras
Oon 31 v eronnut nainen, ja tavannut nyt pari kk sitten tosi kivan miehen, jonka kanssa deittaillaan eli käydään mm. lounaalla ja kaffilla ja romanttisilla kynttilä-illallisilla.
Pidän hänestä paljon, hän on fiksu ja sivistynyt, ja vieläpä hyvin miehekäs, mutta hänellä tuntuu olevan mielitekoja joissa en aina ole ajan tasalla. Olemme jo harrastaneet seksiä, ja hän haluaa ehdottomasti että minulla on sukkahousut jalassa seksin aikana!
Siis.. sukkahousut! Käytän niitä toki muuten, mutta seksin kanssa yhtä aikaa en osaa aina mieltää niitä yhteen, koska niitähän kutsutaan "seksin tappajiksi".
Miehen intohimo seksissä on tehdä siis repiä reikä haarakiilaan, ja jostain ihmeen kautta pujotella kalunsa sisään.. ja sitten rakastella.

Minua joskus nolottaa tuo sukkahousujuttu, koska hän minulle ne vaatii ehdottomasti saadakseen tyydytyksen kanssani. Olen siis suostunut hänen repimisiinsä. Hänen fiksaationsa on sukkahousut, korkokengät ja hame, joissa toki viihdyn mutten vain hakuaisi olla niin hänen mielikseen.

Eiköhän toi oo kohtalaisen yleinen fantasia. Moni mies on pyytänyt, et saisi repiä sukkahousut ja naida sitten. Kivaahan se on ;) Mut ei sitä tietystikään jaksa, jos pitää joka seksikerralla vetää sukkahousut jalkaan. Silloin tällöin se on ok. Fetisseissä ei oo mitään pahaa.

Oon 31 v eronnut nainen, ja tavannut nyt pari kk sitten tosi kivan miehen, jonka kanssa deittaillaan eli käydään mm. lounaalla ja kaffilla ja romanttisilla kynttilä-illallisilla.
Pidän hänestä paljon, hän on fiksu ja sivistynyt, ja vieläpä hyvin miehekäs, mutta hänellä tuntuu olevan mielitekoja joissa en aina ole ajan tasalla. Olemme jo harrastaneet seksiä, ja hän haluaa ehdottomasti että minulla on sukkahousut jalassa seksin aikana!
Siis.. sukkahousut! Käytän niitä toki muuten, mutta seksin kanssa yhtä aikaa en osaa aina mieltää niitä yhteen, koska niitähän kutsutaan "seksin tappajiksi".
Miehen intohimo seksissä on tehdä siis repiä reikä haarakiilaan, ja jostain ihmeen kautta pujotella kalunsa sisään.. ja sitten rakastella.

Minua joskus nolottaa tuo sukkahousujuttu, koska hän minulle ne vaatii ehdottomasti saadakseen tyydytyksen kanssani. Olen siis suostunut hänen repimisiinsä. Hänen fiksaationsa on sukkahousut, korkokengät ja hame, joissa toki viihdyn mutten vain hakuaisi olla niin hänen mielikseen.

Vapaana miehenä saan harrastaa seksiä useampien naisten kanssa, joten haluan seksiseuraksi naisen jolla on hame, sukkahousut/nylon sukat ja korkkarit. Parhaat kiimat lähtee heiltä. Melkein jo laukean kun näen naisen riisuvan hameen ja näen hänen pikkarinsa kuultavan sukkahousujen lävitse. Mitä ohuemmat sen kiihottavammat. Mulle ne takaavat parhaat panot. En tosin vaadi naista pitämään niitä päällä, koska olen jo kiimassa kun ne on riisuttu ja ehkä pääsen katselemaan niitä sängyllä tai tuolin nojalla panon aikana.

Viimeksi muokattu:
Ok. Kiitos vastauksista. Ehkäpä siis sallin kavaljeerini jatkaa sukkiksieni repimistä, kun seksimme on kaikin puolin hyvää ja kiihkeää.
Eiväthän sukkahousut kalliita ole, eivätkä varsinaisesti epämukavatkaan.

Se repimisen ääni ja touhu vain tuo joskus pieniä väkivaltaisuuden assosiaatioita, mutta ei sekään välttämättä ihan pienen pienessä määrin ole paha..

t. nimim. Kymmenet sukkikset viikossa

Ok. Kiitos vastauksista. Ehkäpä siis sallin kavaljeerini jatkaa sukkiksieni repimistä, kun seksimme on kaikin puolin hyvää ja kiihkeää.
Eiväthän sukkahousut kalliita ole, eivätkä varsinaisesti epämukavatkaan.

Se repimisen ääni ja touhu vain tuo joskus pieniä väkivaltaisuuden assosiaatioita, mutta ei sekään välttämättä ihan pienen pienessä määrin ole paha..

t. nimim. Kymmenet sukkikset viikossa

Jos mies haluaa sinun käyttävän sukkahousuja, niin on hän varmaan myös valmis ostamaan ja maksamaan ne. Eli ei todellakaan pitäisi tulla kalliiksi.

Ja jos toisella on tuollaisia vahvoja haluja johonkin seksualiseen juttuun, niin vähän ikään kuin kiristäen, voi saada omia viehtymyksiäsi helpommin läpi. Yksi hauska leikki voisi olla se, että käsket miestä laittamaan itse sukkahousut jalkaan. Ajattele miten hauskaa olisi esimerkiksi mennä syömään, kun tiedät että molemmilla on sukkahousut jalassa.

Viimeksi muokattu:
Jos mies haluaa sinun käyttävän sukkahousuja, niin on hän varmaan myös valmis ostamaan ja maksamaan ne. Eli ei todellakaan pitäisi tulla kalliiksi.

Ja jos toisella on tuollaisia vahvoja haluja johonkin seksualiseen juttuun, niin vähän ikään kuin kiristäen, voi saada omia viehtymyksiäsi helpommin läpi. Yksi hauska leikki voisi olla se, että käsket miestä laittamaan itse sukkahousut jalkaan. Ajattele miten hauskaa olisi esimerkiksi mennä syömään, kun tiedät että molemmilla on sukkahousut jalassa.

Pyysin kerran miesystävääni laittamaan sukkahousut itse, kun mulle aina niitä tyrkytti. Oli leffassa ja koko lopun illan niissä. Kotiin tullessa oli ihan tyytyväinen :)

Viimeksi muokattu:

Niin kyllähän herrasmiehet pitävät sukkahousuja ja nykyisi tehdään miesten pitkät alushousut ihan kuin sukkahousut, puristavat mukavasti, monesta paikasta. On meinaan kokemusta. Ostin juuri tälle kuluneelle talvelle sellaiset. Oli minulla kyllä aikaisemmin vielä puristavammat. Minä muuten pidä seksitä siten että minulla on päällä pitkät alushousut ja sieltä sepaluksesta se poika sitten työntyy...

Viimeksi muokattu:
Niin kyllähän herrasmiehet pitävät sukkahousuja ja nykyisi tehdään miesten pitkät alushousut ihan kuin sukkahousut, puristavat mukavasti, monesta paikasta. On meinaan kokemusta. Ostin juuri tälle kuluneelle talvelle sellaiset. Oli minulla kyllä aikaisemmin vielä puristavammat. Minä muuten pidä seksitä siten että minulla on päällä pitkät alushousut ja sieltä sepaluksesta se poika sitten työntyy...

Herrasmiehestä en tiedä eikä ainakaan pojat minuun työnny, mutta sukkahousuja olen kokellut. En tiedä mikä sai kokeilemaan, mutta yllätyksekseni kiihotuin ihanasti ja automaattisesti vedin muutaman vedon, jolloin olin äkkiä orgasmin partaalla. Oli pakko naida vaimoa ja siihen kokeilu osaltani jäikin

Viimeksi muokattu:
Minä en halua repiä sukkahousuja, mutta olen etsinyt naiselleni sopivia verkkosukkahousuja. Välillä, siis ei kokoajan, on ihana katsella kun iho ja muut alueet vilkkuu läpi. Stay upit on toki hyvät myös. Täydellistä kuosia en vaan ole vielä löytänyt.

Naiseni ei aluksi innostunut sukkahousuista. Mutta on pukeutunut niihin kun ymmärsi verkkosukkahousujen eron normaaleihin ja tietysti miestään miellyttääkseen. Voin myös sanoa että hän nykyään tykkää.

Housujen repimistä ja ihan normi sukkahousuja en ymmärrä.

"koska niitähän kutsutaan "seksin tappajiksi"..eli kyllä mulle se muuten sopisi, mutta kun jostain joskus luin että "koska niitähän kutsutaan "seksin tappajiksi".....
OIKEA SUOMALAINEN NAINEN !! Hyvä !!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä