Suikki & peppu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haave...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kova kaluni aloittaa punnerruksen peppuusi, muka vastustelet mutta sinusta näkyy kauas että haluat kovaa, paksua kyrpää sisääsi ja heti....

Ilkikurisesti ajattelen että pitäisiköhän vielä hiukan kiusata...mutta nyt miestä viedään munista....työntäessäni kyrpäni pää uppoaa sulkijalihaksesi sisäpuolelle, aaaah kun tuntuu hyvältä, ja niin selvästi sinustakin...heilutat perääsi ja toinen kätesi löytää nännisi jota selvästi käsittelet melko kovakouraisesti....odotan vielä hetken ja rupean kiduttavan hitaasti uppoamaan peppuusi....hitaasti, yhä syvemmälle....näen kiimaisesta ilmeestäsi että tuntuu hyvälle. Kassini painautuessa pilluusi olen syöttänyt sinulle koko varten...uurrgghhh...meinaan laueta, kaluni sykkii hiukan...odotan hetken huipun hiukan helpottaessa.

Aloitan vetäytymiseni ulospäin, hitaasti mutta varmasti...Karjahdan enkä voi enää vastustaa, läpsäisen uudestaan pakaraasi ja karautan kaluni nopeasti syvyyksiisi...kiljaiset nautinnosta ja heilutat tukkaasi oikealle ja vasemmalle. Toinen kätesi löytää klitorikselleli jolla aloitat kiihkeä pyörittämisliikkeen kovan kaluni kairauksen tahdissa....ajattelen nyt saat niin että ei ihan heti tee uudestaan mieli...

Panen peppuasi syvään, ja nopeasti edestakaisin...viiimein tuntuu siltä että voisin laueta, aaah ihana tunne....Se on viimein pisara kun sanot minulle: ""nyt, laukea kasvoilleni, rinnoillesi, tule naimakoneeni..."" Silloin vetäydyn sinusta, käännyt ja laskeudut polvillesi avaten suusi....lipaistessasi huuliasi spermani lähtee liikkeelle...ensimmäinen satsi osuu kitalakeesi....ja lisää tulee ja tulee...saat kaiken patoutuneen himoni lastin kasvoillesi ja tisseillesi....aaaaahh!

Kiljaisen tuskan ja kiiman vihlastessa reiälläni. Katson säikähtäneenä ja kiimoissani olkani yli varmistuakseni, että se olet todellakin sinä lempeä Heimoni? En tunne sinua tuon himonnaamion takaa... Polveni tärisee. Mutta kiina on saanut jo minut valtoihinsa... Suljen silmäni ja päästän suustani pitkän huokauksen... Uuh...

Pelkään pahoin, että en fyysisesti vastaa odotuksiasi. Olen kokematon suhinoton saralla ja en tiedä onko pebani läheskään niin mahtava, kuin virtuaalisesti sen saa toimimaan ja kestämään. En halua tuottaa kenellekkään moista pettymystä. Ja monesti hienot haaveet ja fantasiat särkyy, kun niistä jää paska maku suuhun. Tällä en tarkoittanut loukata sinua. Päin vastoin pystyn kuvittelemaan oikeasti himokkaan kielesi reijälläni. Pyydän anteeksi aiheuttamaani pettymystä ja itse nieleskelen isoja kyyneleitä...

Hei, ei mitään älä sure. Ei kaikkia fantasioita ole tarkoitettu toteutettavaksi =) oli mukava 'Haaveilla...' kanssasi hetki, kiitos siitä! Sitä paitsi...mistäs sitä tietää vaikka...Pitäisinkin :o]

Kiitoksia sanoistasi. Ihanaa on ollut. Tuskin tapaan ketään samallaista kuin sinä ja numerosarjani... Sain teiltä paljon... Kiitos kuuluu yksin teille... Hyvät Vuoden Jatkot 2006

Kuule samoin, eihän sitä koskaan tiedä vaikka joskus törmättäisiin -ja toteutettaisiin yhteinen haave. Rauhassa ja varovasti, molemminpuoleisesti kokemuksesta nauttien...Hyvää vuotta 2006 tosiaan. Uuh.

Kiitos myös itsellesi, on ollut erittäin ihana unelmoida kauniista pepustasi, ja ihanasta suustasi...toivoen joskus voivansa pitää sinua vielä enemmän hyvänä kuin sanoin mitenkään voi....

Unelmoimisiin ja toivottavasti myös jonain päivänä toteutat haaveesi, haaveeni ........ tuskinpa me silloin olemme tekemisissä, mutta mistäs sitäkään tietää ....

Seikkailullisia -- ja nautinnollisia hetkiä ;)

Vinkkaan sulle, tule mukaan. Avaat herrasmiehenä mulle porraskäytävän oven. Portaissa kuljen edelläsi ja näet tiukan mustan hameeni alle, stay-up-sukkien reunat vilahtavat sieltä...Käännyn ja saan kiinni katseestasi, hymyilen...Varaston painava ovi loksahtaa kiinni perässämme, käännyn sinua kohti yllättäen ja tartun vaativasti ranteisiisi ja työnnän sinut päin lähintä mappihyllyä...Suutelen ahnaasti huuliasi ja olet heti leikissä mukana...

Mitä haluat tehdä varastossa... Haluatko olla yksin... Ja tyydyttää vain kostean ihanan pillusi... Vai haluaisitko täydellistä hoitoa kovalla ja hellällä kaavalla.... Mullakin olisi hieman mustetta kynässä...

Puristat ihanan kovasti ja päättäväisesti mun ranteita... Ja kuinka kuuma sun kielesi onkaan... Huulesi ovat ihanan kosteat ja lämpimät... Tunnen kuinka painat mun käteni lantiollesi.... Vedän sinut tiukasti vasteni... Tunnen kuinka rintasi painuvat minua vasten.... Tuntuu että sinun on pakko tuntea jo minut...

Huomaan pitkän odotetun vinkin puoleltasi, olenkin jo pitkään salaa ihaillut vartaloasi, liikkeitäsi kun poimit jotain lattialta, kuinka asetut pyörillä liikkuvaan tuoliisi.

Sydämeni ja heppini pomppaavat hienoisesti, ja jalkani nytkähtävät liikkeelle perässäsi melkeinpä vastentahtoisesti. Katselen edelläni keinuvaa peppuasi, stay-uppien yläreunaa ja jalkani ovat valahtaa jälleen veltoiksi, jokin jalkovälissäni kuitenkin pitää aivot ruodussa ja miehen liikkeessä. Ah pitkät sääresi saavat minut hulluksi.

Katseeni palaa peppuusi, ja kosketan huomaamattomasti silkkisen pehmeää mustaa hamettasi muistaen että olemme edelleen julkisella paikalle toimistossamme. Mieleni tekisi painautua sinua vasten, jotta huomaisit pakotukseni himoni.

Sisällä varastossa viimein, pamautat oven kiinni ja ah huulemme kohtaavat. Käteni vaeltavat kaulallesi suudellessamme kiihkeästi...oikea käteni on jo matkalla selkääsi pitkin kohti ihanaa peppuasi...tunnen kiihottuneen hengityksesi ja kovettuvat nännisi....Viimein käteni löytää lantiosi kaarelle jossa se viipyilee hetken kiusoitellen, nautiskellen muodostasi. Sitten pepullesi, puristan...aah

Anteeksi Hemmo, jäin hoitamaan muitakin asioita ja tapahtui kaikenlaista hmm...mielenkiintoista. Aivan ihania miehiä oli liikenteessä tänään ja kaikki flirttailee! Eihän tässä nainen pysy hameessaan :)

Tai sitten ne näkee mun läpi ja näkee mitä oon vailla...

Vieläkö pidättelet vai tuliko jo ns. reisille?