Suikki & peppu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haave...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, höh... Onkos se Tanya taas lähtenyt takseilemaan kaupungille ja jättänyt mies polon tänne pimeeseen varastoon aivan yksinään. Anteeksi tämä arkinen asu, muutta olen siivoojana tässä samaisessa toimistossa. Jos olisin tiennyt, ketä täällä lukkojen takana pidetään. Niin olisin laittanut jotain seksympää päälleni tai tarkoitan alleni... Heimo mitä sinä näillä nurkilla muuten teet? Rintani ja pyllyni on kaivannut kosketustasi... Voi ei, jouduit näkemään minut näin arkisissa oloissa.. Et varmaan enää halua..

Tässä suhteessa ruuhka saattaa olla ihan hyvästä...Haave...,Tanya mitä haluaisitte minulta? Tiedän kyllä mitä minä toivoisin...Pistetäänkö ovi kiinni että happi riittää session loppuun asti? :)

Pitää kysyä tuolta toiselta...Mutta mä kyllä tiedän miten tyydyttää nainen. Me voitaisiin antaa sulle Heimo ihan hyvä show täällä varastossa, ajattelepa kaksi kiimaista pillua litisemässä ja kaksi tiukkaa reikää vielä lisäksi :) ja kaksi nälkäistä suuta. Hmm, nälkä kasvaa syödessä...

Uuuh, hmm. Aloitellaanko alkuun siitä mihin jäätiin, muistaakseni kohtaan jossa kieleni tutkiskeli omaasi, ja käteni etsiskeli hameesi alareunaa...Vieläkö sieltä löytyisi stay-upien yläreuna kun hiivin alaspäin? Kaluni heräilee uudestaan kun ajattelen teitä herkullisia naisia...

Taitaa ujous vaivata Haavetta...

Mua ei kyllä vaivaa :) Join us, jos uskallat, haave.....

Suutelen sua kiihkeästi ja painaudun vartaloasi vasten, hinkkaan itsäni sinua vasten ja tunnen hameeni läpi jotain kovaa housuissasi. Hyväilen koko ajan kovettuvaa kyrpääsi varovasti housujen läpi. - Meillä ei ole paljon aikaa, kuiskaan sulle ja näykin korvalehteäsi. -Mä haluaisin oikein kunnon panon...ja arvaa minne, kysyn katsoen sua tuhmana silmiin. Kätesi seikkailee sukkieni reunoilla ja eksyy sitten ylemmäs....voihkaisen kun työnnät kaksi sormeasi märkään pilluuni huomattuasi ettei mulla olekaan pikkuhousuja...

Olet niin kaunis Tanya.. Olen salaa unelmoinut sinusta... Olet ollut vain niin hanakasti nuiden miesten perään.. saanhan tulla tarttua ihaniin rintoihisi ja painaa kostean kuuman pilluni pebaasi vasten.. Suostun mielelläni näytökseen kanssasi.. Heimoa varten... Heimo en kummiskaan anna sinun koskettaa neitselistä pilluani.. Kukaan mies ei sinne ei ole saanut kajota...

Avaat kiihkein käsin vaaleansinisen kauluspaitani nappeja. Alla on valkoiset pitsirintsikat...Odotan malttamattomana ja avaan itse rintsikat niin että pääset ottamaan uhkeat pyöreät rintani kouriisi. Alan huohottaa hiljaa...Toinen kätesi on nännini kimpussa ja toinen pyörittelee pilluni ympärillä kosteutta ympäriinsä...

Aah, pillusi on tosiaan ihanan kostea ja valmis, toinen käteni hamuilee jakkuasi pois päältäsi jotta pääsen käsiksi rintoihisi...Heppini haluaisi jo pois vankilastaan ja mieluummin kosteampaan ympäristöön. Nostan sinut varastossa onneksemme olevalle pöydälle samalla avaten jalkojasi jolloin hameesi nousee ylös ja herkkusi paljastuu himolleni...

Tervetuloa Haave....

Suutelen seuraavaksi sinua. Pyöritän kieltäni suussasi, tiedät varmaan että naiset suutelevat paremmin kuin miehet...samalla riisun toisella kädelläni siivoojan essusi. Heimo katsoo meitä kiimasta huohottaen. Tiedän miten hyvältä näytämme. Vedän hiuksistasi päätäsi taaksepäin ja suutelen kaulaasi rajusti. Kieleni kisailee kaulallasi, solisluullasi ja siitä alaspäin....Katson sinua silmiin ja kerron miten kauniilta näytät noin kiimaisena. Heimon ja minun kädet ovat pyöreällä pepullasi, molemmin puolin. Mitä haluaisit Haave?

Olen niin pitkään haaveillut sinusta Tanya, että Heimo.. Nyt joudut siirtymään syrjään... Tiikerin raivon ja kiihkon palaessa silmissäin, tönäisen sinut syrjään ja hyökkään villisti kiljaisten syliisi Tanya.. Painan huuleni rintojasi vasten ja painan käteni kostealle kummullesi.. Irrottaudun kiihkeästä suudelmasta ja vedän sinut mukaani 69 jääden itse päälle, saaden tuntea Heimon vaativat kädet lanteillain...

Samalla kun suutelette kiihkeästi puristelen haaveen tuttua peppua, ja laskeudun tanyan jalkojen väliin. Kieleni seikkailee kumpusi ympärillä. Tuoksut upealta, ja vedän tuoksuasi sisääni. Käyn kiinni rintoihisi samalla kun kieleni löytää vakosi, muutaman lipaisun jälkeen siirryn pepunreiällesi nauttien sen kireydestä...Huokailet jo melkoisesti kun kieleni porautuu reikääsi sormeni tutkiskelevat pilluasi...Vai nopeasti haluatte...

Ah no sanos muuta...Mitenköhän tästä panetuksesta pääsisi...Oisin niin mielelläni kosteuttanut pikaisesti jomottavan kyrpäni pillussasi ja siirtynyt sitten anukseesi...Argh...