Mä oon pahoillani sun lyhytkasvuisuudesta Kokeile vaikka korkkareita tai jotain niin ei oo naama ihan suoraan pallien tasolla?Alkuperäinen kirjoittaja suihkutus:kauhea römpsän ja pallihien krääsä taas leijaili kaupassa, sekottuneena hikeen.
Ei sitä tartte siään asti suihkutella, vaan pöksyihin.Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:Pilhaan ei saa suihkutella hajusteita. Jos et tiedä sitä ja että miksi, palaa koulun penkille.
Pipariinhan käytetään kanelia.Alkuperäinen kirjoittaja heh:joku sitten kehittelemään Pipari-sprayta.
jospa se haju johtuukin sun liikahygieenisyydestä. Koko ajan bakteerit yms. siellä toiminnassa kun niiden pitää pitää ihon ja limakalvojen normaaliflooraa yllä!Alkuperäinen kirjoittaja mulla:ainakin tuoksahtaa, hikoaa kesällä , vaikka suhkussa päivittäin käynkin. Johtuukokahn karvoista? Kainalot haiskahtavat pahemmin jos on sänkeä...Jos vetäis posliiniksi oisko hietön alapää?
Olet tainnut suihkuttaa sitä itse aivoihin asti?Alkuperäinen kirjoittaja suihkutus:kauhea römpsän ja pallihien krääsä taas leijaili kaupassa, sekottuneena hikeen.