Suihkuttakaa sitä dödöä alapäähänne kun lähdette kauppaan

  • Viestiketjun aloittaja suihkutus
  • Ensimmäinen viesti
mä oon käynyt tänään kaksi kertaa täällä palstalla vilkaisemassa ja aina on aloitus tästä aiheesta, viimeksi oli joku juhannusmorsian joka tosissaan mietti, että häät menee pilalle kun naisilla on mekot päällä :D

täällä on kyllä ihan kipeetä jengiä toisinaan, ei voi muuta kuin nauraa!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
:eek: mikä mun hajuaistissa on vikana kun en ikinä haista pallihikeä tahi römpsähajuja ellen ole sentin päässä em. elimestä? :D
Mulla ilmeisesti sama vika :eek: Ja voin vaan kuvitella, että JOS haistaisin sen pallihien ja römpsänhajun yli sentin päähän, ja siihen ois sekoitettu jotain hajuvettä :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
:eek: mikä mun hajuaistissa on vikana kun en ikinä haista pallihikeä tahi römpsähajuja ellen ole sentin päässä em. elimestä? :D
Mulla ilmeisesti sama vika :eek: Ja voin vaan kuvitella, että JOS haistaisin sen pallihien ja römpsänhajun yli sentin päähän, ja siihen ois sekoitettu jotain hajuvettä :x
juu en mäkää oo kyl haistellu kenenkää hikiä kaupassa, paitti edellä olevan kainalohikee mikä sit ei oo viikkoon pessy itteensä saati käyttäny dödöö. Mut ei mun nenään kyl kenenkää pallihiet tunge |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
onkohan jossain myynnissä etupyllydödöä :xmas:

voiskii tehä alotteen petterille, jos 2+ alkais markkinoimaan omaa etupyllydödöä että herkkänokkaiset akat vois käydä kaupassa rauhassa.
Avonilla on ainakin. Mut mulle ei oo oikein valjennut, että miksi sitä käytetään, enkä oo viittiny ottaa selvää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
onkohan jossain myynnissä etupyllydödöä :xmas:

voiskii tehä alotteen petterille, jos 2+ alkais markkinoimaan omaa etupyllydödöä että herkkänokkaiset akat vois käydä kaupassa rauhassa.
Avonilla on ainakin. Mut mulle ei oo oikein valjennut, että miksi sitä käytetään, enkä oo viittiny ottaa selvää...
cool :D ei muuta ku kimppatilausta sit meneen :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fakta:
Helteillä haisee. Tämä on fakta. Käyttäkääpä nenäänne kun menette seuraavalla kerralla ihmisten ilmoille ja siellä ihmiset menee alapäähiet ja mäihät roiskuen.
minen ole ikuna haistanut toisten alapää hikiä missään..
kun en haista edes mieheltäni 17 tunnin työvaatteissa olon jälkeen muutoin kun ihan pöksyihin kiinni menemällä..
joko muilla on ihan yber hajuaisti tai sitten mä oon niin turtunut omaan hajuuni etten haista muidenkaan :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Kyllä olen haistanut sen alapääkrääsän mikä leijailee, varsinkin kuumissa kojuissa.
niin olen minäkin haistanut. mutta kyseessä oli suht lihava ihminen ja suht pieni putiikki jossa hän oli töissä. ja tietysti aivan mieletön helle.

 

Yhteistyössä