Suihinotto - ei kiitos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras vain

Vieras
Onko kellään samanlaista ongelmaa, ja jos on, miten siitä selvisitte??

Mieheni toivoisi niin kovasti et oppisin ottamaan suihin häneltä. Ite nautin suuseksistä tosi paljon ja mieheni antaa sitä minulle mielellään, ja itsekin haluaisin antaa sitä hänelle, mutta jostai ihmeen syystä en pysty. Joitai käsittämättömiä estoja kai, jotka ei kai tällä palstalla ratkea, mut ois kiva kuulla jos joku on samasta ongelmasta kärsiny/kärsii... Jotenki tuntuu et taidanpa olla ainut nainen maan päällä joka ei sitä mielellään edes yritä... Onko muita???!!

Joo - sama juttu. Meilläkin mies sitä kovasti haluaisi sekä antaa että vastaanottaa, mutta itse en vain pysty. (En myöskään nauti olla vastaanottavana osapuolena..) Jo pelkkä ajatus eritteistä suussa saa yökkimään. Kondomin kanssa homma voisi luistaa jotenkin, mutta tuskinpa toinen siitä niin tykkäisi. :\|

Samoin... En tykkää sitä antaa (minulla kans ajatuskin oksettaa) enkä oikein saadakaan. En vain osaa rentoutua. Sitä paitsi pidän suutelemisesta rakastelun aikana, ja mies maistuu mielestäni pahalle käytyäni ensin jalkovälissäni :x

Harmittaa kyllä sikäli, että tiedän miehen siitä kovasti nauttivan ja sitä toivovan. Mutta ei kai sitä itseään voi pakottaa, jos ei tykkää niin ei tykkää ja that's it.

Kiitos, mutta ei kiitos. Meillä on myös noin päin, että mieheni tykkää tehdä minulle hyvää. Itse en tykkää tehdä miehelleni. Monet keskustelut on aiheesta käyty(kyllästymiseen asti), mutta ei se silti ole se mun juttu. Ja sitähän mieheni on vaikea ymmärtää. Kysymys on kuulunut: Jos et tykkää, onhan siihen oltava jokin syy. Mutta en mä osaa mitään varsinaista syytä siihen sanoa, en vaan tykkää! Olishan se kiva tykätä, kaikki sujuisi niinkuin elokuvissa =)