Mulla on siellä apteekissa nyt stimut ja jarrut odottamassa. Mietin tässä, et nii nyt just on ovis tulossa ja oon koittanut miestä jallittaa (ei sen kyllä yhtään tee mieli) ja mietin, et jos ei päästä tän kuun lopulla aloittaa hoitoja ni sit on vielä seuraava kierto. Tässä siis periaatteessa mahis luomulle jos vaan onnistuisi miehen kanssa. Ja mietin, et se olis tasan just mun elämän tuuri, et ku haen kalliit lääkkeet apteekista niin sit pamahtais varmaa luomusti alulle
...tosin johan tässä on reilu 2v luomusti yritetty niin mikä todennäköisyys asialle sit kuitenkaan olisi. Varsinkin ku se vaatis sen et ylipäätään saa miehen innostumaan mihinkään.
Ja tosiaan ne lääkkeet pitää huomenna sieltä hakea
Mä taas olin vissiin vähän liiankin "innoissani", et hoidot vihdoin alkaa/jatkuu vaikka ei mitään takeita et tässä kuussa päästään aloittamaan. Ihan ei taas tullu mietittyä asioita loppuun asti
On taas tosi fiksu olo
Ja tosiaan ne lääkkeet pitää huomenna sieltä hakea
Mä taas olin vissiin vähän liiankin "innoissani", et hoidot vihdoin alkaa/jatkuu vaikka ei mitään takeita et tässä kuussa päästään aloittamaan. Ihan ei taas tullu mietittyä asioita loppuun asti
On taas tosi fiksu olo