H
huono ihminen
Vieras
Terve. Tulipa tässä vaan mieleen, että millä ilveellä te tasapainottelette vauva-arjen, työn ja parisuhteen välillä, ilman että tulette hulluiksi? Olin toki kuullut, että pienen lapsen kanssa voi olla hankalaa, mutta en osannut odottaa, että se on todellisuudessa ihan niin rajoittavaa ja raastavaa kuin on. Aikaa ja energiaa ei tunnu olevan oikein mihinkään, saati sitten parisuhteen hoitoon. Ja jos olisikin, niin vauva takuu varmasti herää juuri kriittisellä hetkellä ja huutaa seuraavat 2 tuntia.
Kaikki tuntuu toivottavan onnea ja hehkuttavan kuinka juuri tämä aika on nyt sitä elämän parasta aikaa, mutta minä en voi olla ihmettelemättä, että millaista elämää he ovat aiemmin viettäneet, jos *tämä* on elämän parasta aikaa. Itsestä tuntuu, että elämä on mennyt harppauksella huonommaksi jokaisella alueella. En jaksa harrastaa, ystävyyssuhteet on kärsineet, työssä on vaikea jaksaa vähillä unilla, libido on maassa, eikä aikaa yksinkertaisesti ole panostaa parisuhteeseen.
Kaikki tuntuu toivottavan onnea ja hehkuttavan kuinka juuri tämä aika on nyt sitä elämän parasta aikaa, mutta minä en voi olla ihmettelemättä, että millaista elämää he ovat aiemmin viettäneet, jos *tämä* on elämän parasta aikaa. Itsestä tuntuu, että elämä on mennyt harppauksella huonommaksi jokaisella alueella. En jaksa harrastaa, ystävyyssuhteet on kärsineet, työssä on vaikea jaksaa vähillä unilla, libido on maassa, eikä aikaa yksinkertaisesti ole panostaa parisuhteeseen.