suhdesoppa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
tutulla on aika mielenkiintonen tilanne,lukekaa ja kommentoikaa mitä ootte mieltä tai mitä tekisitte jos olisitte samassa tilanteessa...? haluan vaan yleisesti ottaen näkökulmia tilanteesta..

eli tilanne:
monilapsisen perheen isä lähtee kavereiden kanssa viihteelle. vaimo on lasten kanssa kotona. kaikki ok.
ilta kuluu,kunnes eräs tuttava soittaa vaimolle kertoakseen että tämän mies on lähtenyt erään kohtuu kevytkenkäisen nuoren naisen matkaan.
vaimo luonnollisesti vetää "paniikkiin" ja ilmottaa miehelle et tää oli sit tässä jos pettämään rupeet yms.
tästä suivaantuneena mies menee ja pettää vaimoaan,koska nythän vaimo oli hänet jättänyt..
mies menee kotiin ja katuu ja sopivat asian vaimonsa kanssa.
vaimoa silti jokseenkin etoo koko tilanne koko ajan.

tässä lyhykäisyydessään..... :|

Hmmm....no siis minun mielestä kyllä petti tuo mies.Tai miten kerrot asian niin käsittäisin siltikin, että tämä vaimoke uhkasi erolla jos mies alkaa pettämään eli ei vielä ollut pettänyt niin ei eroakaan ollut tapahtunut?!Ja siksi toisekseen, jos asettaisin itseni samaan tilanteeseen niin luottamuspula olisi valmis ja asia olis omalla kohdallani käsitelty=hasta la vista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehen kaksinkertainen moka, syyttää vielä vaimoaan omasta mokastaan...

ei syytä vaimoaan vaan katuu todella.
sillon kännipäissään ajatteli et sama sen väliä vaik pettäis kun vaimo kerran jätti..

tyypillinen mies.. ne miehet on niiin häälläväliä itsekkäitä nykyään. mut joo kokemuksesta tiedän että ällöttähän tuo. eikä entiseen ole paluuta. Jos haluaa jatka on vaan jätettävä taakse tuo tapaus, muttei sellaista unohda. ja todennäköisesti toistuu kuvio myöhemmin. En kehottais eroomaan jos ei siltä tunnu, mut jos vähänkin tuntuu että asia jää vaivaamaan liikaa niin yksin on parempi!

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
siis vaimo jätti miehen ennenkun tämä ehti pettää...
sekava juttu...

Eihän tämä vielä ollut jättämistä... vaan "jos" mies pettää ja ilmeisesti sitten oitis päätti pettää...

"...vaimo luonnollisesti vetää "paniikkiin" ja ilmottaa miehelle et tää oli sit tässä jos pettämään rupeet yms. "

siis vaimo jätti miehen ennenkun tämä ehti pettää...
sekava juttu...

No juu, mutta ei omissa silmissäni kyllä muuta tilannetta miksikään.Tuntisin siis aivan samalla tavalla, oltaisiin nyt sitten oltu "virallisesti" yhdessä tai ei.

mä puhuin miehn kanssa tästä et mitä jos tää olis omalla kohdalla ja mä voin käsi sydämellä sanoa et haluaisin varmaan jatkaa miehen kanssa ja yrittää,mutta karu totuus olis,et mä en pystyis koskee mieheen... eli pilalla se suhde siin vaihees olis. tunnen itseni niin hyvin et tiedän et kaivaisin asian esille tahtomattani.. :ashamed:
eikä asiaa auta se,et tääl ei pysty elään törmäämättä tähän likkaan.. :/

siis mikä nyky ihmisiä vaivaa???
jos ollaan yhdessä ja hankitaan lapsia niin kuinka voi jättää tyylii puhelimessa????? mää oon jättänyt ekan "poikaystävän" puhelimessa tyyliin 14-15v:nä!
jos lasten jälkeen erotaan. niin kuinka voi jättää puhelimessa???? jos ollaan aikuisia ja puhutaan yhdessä että tästä ei tule mitää...
niin ok erotaan!
eli mies petti !!!
vaikka suuttuisin miehelleni ja sanoisin vaikka mitä niin silti me ollaan perhe joka hoitaa asioita puhumalla kasvotusten ei puhelimella! (ainakaan erota)

mä puhuin miehn kanssa tästä et mitä jos tää olis omalla kohdalla ja mä voin käsi sydämellä sanoa et haluaisin varmaan jatkaa miehen kanssa ja yrittää,mutta karu totuus olis,et mä en pystyis koskee mieheen... eli pilalla se suhde siin vaihees olis. tunnen itseni niin hyvin et tiedän et kaivaisin asian esille tahtomattani.. :ashamed:
eikä asiaa auta se,et tääl ei pysty elään törmäämättä tähän likkaan.. :/

Näin se varmaan etenisi monessa muussakin perheessä pettämisen jälkeen.
Luottamus menisi ja kun tulisi jokin muu riita tämä "erehdys" kaivettaisiin aina riitaan mukaan.

Jättäisi jäljen suhteeseen ja en uskoisi että oma avioliittoni ainakaan paranisi pettämisen jälkeen.

no siis selvennän sen verran,et tää vaimo suuttu kun kuuli miehensä olevan kaksin liikenteessä tän likan kanssa ja suuttu koska on epäilly et niil on ennenki ollu jotai ja sen mies tietää vaimonsa vihaavan tätä likkaa..
äääh,ehkä tää oli ihan tyhmä alotus kun on niin vaikee kirjottaa sillai kaikenkattavasti et muutkin tajuis,helppo vaan kirjottaa kun itse tuntee ihmiset ja tietää kopko jutun ja sit en tajua et muut perustaa mielipiteensä mun kirjotusten perusteella ja ääähh...
no,oikeestaan sainkin jo mitä hain,kiitos vastanneille :)

Minusta tuntuu, että mies vain hakemalla haki oikeutusta pettämiseen... jos kerran oli lähtenyt kevytkenkäisen naisen matkaan, olis varmaan pettänyt anyway ja nyt sitten sai muka hyvällä syyllä purkaa himonsa. Yök mikä äijä. Mäkeen vaan tuollainen.

Mä oon kans sellanen, että taatusti joka riidan tullen kaivaisin esille tuon tapausken enkä ikinä voisi enää mieheen luottaa. Voisin sanoa antavani anteeksi, mutta koskaan en unohtaisi.... :(

no siis selvennän sen verran,et tää vaimo suuttu kun kuuli miehensä olevan kaksin liikenteessä tän likan kanssa ja suuttu koska on epäilly et niil on ennenki ollu jotai ja sen mies tietää vaimonsa vihaavan tätä likkaa..
äääh,ehkä tää oli ihan tyhmä alotus kun on niin vaikee kirjottaa sillai kaikenkattavasti et muutkin tajuis,helppo vaan kirjottaa kun itse tuntee ihmiset ja tietää kopko jutun ja sit en tajua et muut perustaa mielipiteensä mun kirjotusten perusteella ja ääähh...
no,oikeestaan sainkin jo mitä hain,kiitos vastanneille :)

Mulle riittäis sekin, että jos tää nainen tiedetään jo alun alkaen kevytkenkäiseksi+ mies tietää vaimonsa inhoavan tätä naista niin minkä ihmeen vuoksi täytyy sitte ehdoin tahdoin lähteä tuon naisen mukaan?Ja mikään humala tai muu ei riitä selitykseksi, sitähän vois siihen vedoten tehä mitä vaan.Kyllä miehellä on ollu jo valmiiksi tuo ajatus tai on olemassaan "epäluotettava",Tuohan ei poissulje sitä, etteikö voisi katua mutta miettiäkin voi ennen tekojaan.

Yhteistyössä