Kenen vastuu jos pelehdin varatun kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja sinkkunainen
  • Ensimmäinen viesti
Monestihan se pettäminen paljastuu sillä että pettäjän puoliso huomaa sairastavansa sukupuolitautia.
Mun kohdalle ei ole vielä osunut yhtään miestä joka olisi halunnut käyttää kortsua. Ei edes silloin kun minulla ei ollut mitään ehkäisyä jota olisin käyttänyt. Ja jokaisen olen pistänyt käyttämään kyllä kortsua, mutta silti he antavat suuseksiä.
Ei noi ukot paljoa tauteja mieti.
 
"visitor"
Kuvitelma on ettei ole tauteja kerta on parisuhteessa. Unohdetaan tosin sellainen asia, että se kaveri on satavarmasti pettänyt ennenkin. Ei ne ehkäisyä käytä.
Tätä minäkin. Halutaanko uskoa, että ei tuo pettäjä ole ennen pettänyt? Hiveleehän ajatus itsetuntoa "Sain hänet pettämään." Onko varatun matkaan lähtemisessä saati tämän iskemisessä kyse tarpeesta kilpailla ja kuvitella paremmuutta? Minua ihmetyttää tarve saada se varattu baarista matkaan. On aivan totaalisen eri asia kuulla kumppanista vasta seuraavana aamuna - sen voi laskea vahingoksi.

Ja miksi karsastan varattua seuranhakijaa? En halua kohdella muita kuten en haluaisi itseäni kohdeltavan. Itsekäs syy siis. :) Eikä valehtelijaluonne ole myöskään viehättävää.
 
[QUOTE="visitor";30396199]Tätä minäkin. Halutaanko uskoa, että ei tuo pettäjä ole ennen pettänyt? Hiveleehän ajatus itsetuntoa "Sain hänet pettämään." Onko varatun matkaan lähtemisessä saati tämän iskemisessä kyse tarpeesta kilpailla ja kuvitella paremmuutta? Minua ihmetyttää tarve saada se varattu baarista matkaan. On aivan totaalisen eri asia kuulla kumppanista vasta seuraavana aamuna - sen voi laskea vahingoksi.

Ja miksi karsastan varattua seuranhakijaa? En halua kohdella muita kuten en haluaisi itseäni kohdeltavan. Itsekäs syy siis. :) Eikä valehtelijaluonne ole myöskään viehättävää.[/QUOTE]

Aika helposti saa naisen jos esittää "vaimoni ei ymmärrä minua" tarinan, naisilla on pakonomainen tarve olla toisiaan parempia ja kilpailla. Kyllä nuo miehet tämän tietävät ja käyttävät tätä tietoa häikäilemättömästi hyväksi.
 
vieras*
Mulla kans mennyt usko siihen, että miehet olis loppupeleissä uskollisia. Toivon kyllä että saisin vielö parisuhteen mutta vaikea uskoa, että mies olis uskollinen. Varsinkin tänä kesänä olen tajunnut että kaikki pettää. Olen viettänyt paljon aikaa ystävien ja heidän naistensa kanssa, ja veljeni kavereiden ym. jotka ovat parisuhteissa. Valitettavasti melkein kaikilla on sivusuhde ja toinen ei tiedä siitä mitään. Silmät on tosiaan avautunu uskottomuuden suhteen, pettäjiä on tosi paljon. En minäkään koskis kavereiden miehiin tai heidän exiin, joku raja sentään mullakin.
Olet ihan uskon menettänyt, vaikka itselläsi ollut kaksi pitkää parisuhdetta ilman pettämistä? =)

Vai oletko kenties sinä itse se pettäjä.
 
Ite oon nuorena sinkkuna menny sänkyyn myös sellaisten miesten kanssa, joiden tiesin olevan varattuja. Kai sitä koki saavansa jotain erityisen korkeita "viettelypisteitä", kun sai varatun lankeamaan. Olin ehkä 20-vuotias, kun menin rakastumaan aivan päätäpahkaa toisella paikkakunnalla asuvaan yhdenyönpanoon. Olin aivan ekstaasissa, kunnes sain tietää tyypin olevan naimisissa. Olin todella vihainen ja tunsin, että myös minua oli tässä tilanteessa petetty. Mielestäni myös minulla olisi ollut oikeus päättää, haluanko pelehtiä varatun miehen kanssa. Tämän kokemuksen jälkeen en sitten varattuihin koskenu.
Kerran tämän jälkeenkin (yllättäen humalassa) oli todella lähellä, etten päätynyt sänkyyn varatun työkaverini kanssa. Tiesin kuitenkin, että tuntisin todella huonoa omaatuntoa, jos aiheuttaisin hänen avopuolisolleen mielipahaa ihan vain siksi, että minä nyt satuin haluamaan seksiä, joten lähetin miehen kotiin. Mies sanoi vielä ovella, että huomenna hän varmasti kiittää minua tästä päätöksestä, mutta olenko aivan varma. Oli vaikea sanoa, että olen varma ja nähdään töissä. Joskus olen asiaa vähän harmitellut, mutta toisaalta olen itsestäni ylpeä, että en antanut itsekkyyden nousta moraalin yläpuolelle. Mielestäni aikuiset toimivat juuri niin: tekevät uhrauksia, jotta eivät toimisi väärin.
 
Mä voisin
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30390619:
Näin minäkin väittäisin. Väkisinkin tulee mieleen, että miten vaikeaksi esim tämän ketjun vastaajat kokevat kieltäytymisen tuollaisessa tilanteessa. Itselleni ole kyllä mitenkään vaikeaa kieltäytyä, joten on tosi vaikeaa kuvitella, että se olisi useimmille ihan mahdotonta. Toki ymmärrän, että ihmiset ajattelevat eri tavoin kuin minä enkä ainakaan voi päästä miesten pään sisälle, mutta kuulostaa se jotenkin hurjalta, että se houkutus olisi niin voittamaton, ettei tervejärkinen sitä pysty vastustamaan.

Onko se känniseksisählääminen sitten niin valtavan hienoa, että sen takia ollaan valmiina pyörimään loppuelämä omantunnontuskissa?
näin miehenä yhen tapauksen kyllä. Noh oltiin baarissa sit humalassa noh ehkä herkempänä siihen tunne tasoon eläytyminen johti siihen että kun jotain hölpöteltiin alkoi nainen puhua kuinka ei saa seksiä ja kuinka sitä ja tätä haluaisi tehdä sitten hetkuttaa peppuaan siinä naaman eessä ja noh toiste päin ihan kiinni niin kyllä siinä hetkeks itekkin sillä tavalla "sekos" ja alko tuntuu kuumotusta kun siinä varsinkin känissä se ajatus katkeaa ympäröivästä maailmasta jos uppoutuu siihen toiseen liikaa. Oli kyllä pakko lähtee ulos jäähtymään :) yks näkökulma vain. mut se tunen jäi mulal muistiin siitä tilanteesta miten se tapahtui.
 

Yhteistyössä