\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 11:41 moraali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 12:03 uusivuosi kirjoitti:
\
Mitä syyllistämistä tuo nyt muka oli, kysymys vain.
Kyllä minun mielestäni sellainen ihminen on perheenrikkoja, joka alkaa suhteeseen varatun henkilön kanssa. Sanoit, että rakastuit. Tuskin ihan ensisilmäyksellä kuitenkaan. Olisit hyvin voinut pidättäytyä kanssakäymisestä, kun sait tietää hänen olevan varattu. Et olisi tutustunut ja rakastunut. Sinun valintasi se siis oli, mennä toisten väliin ja rikkoa perhe.
Ainahan ne exät on nyxien mielestä hirviöitä :kieh: mutta pätee sama varmasti toisinkin päin
Olen sitä mieltä, että jos parisuhteessa ON kaikki asiat kunnossa. Ei siihen väliin ketään pääse. Silloin ei tarvitse katella vieraisiin. Ei HYVÄÄ PARISUHDETTA PYSTY KUKAAN RIKKOMAAN.
Joo, varmaan voit olla oikeassa.
Muta olen silti sitä mieltä että ihmisten pitäisi ottaa edes alkeellisessä määrin VASTUUTA ja ajatella MYÖS MUITA IHMISIÄ EIKÄ AINA VAAN ITSEÄÄN ja omia haluamisia.
Jokaisessa parisuhteessa on ongelmia, valtaosa ongelmista voidaan ratkaista JOS ON TAHTOA.
Se on kuitenkin paljon isompi työ, siinä kun pitää katsoa itseäänkin peiliin eikä vaan syyttää toista osapuolta. Paljon helmpompi on hypätä vastaanottavaan syliin, näitä miesten pelastajia kun löytyy, Lämmin ja avarasydäminen Viehkeä seksikäs nainen tulee ja tarjoaa Rakkauttaan...
juu, varmaan on naisten pelastajiakin, Hyvä Mies pelastaa unelmanaisensa Ilkeän ja Pahan äijän kynsistä, Suuri Rakastaja.
Olisihan se iso asia ensin yrittää katsoa iteään peiliin ja miettiä, haluaako pelastaa sen liiton, haluaako itse muuttua. Ja jos ei, sanoo sen kumppanilleen ja lähtee vasta sitten sitä Ymmärtävää Syliä hakemaan.
:saint: :attn: :attn: