Su 23.5 taitaa kanssa olla kaupat kiinni ja to 13.5 ne on kiinni

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten voi nykyään olla näin että ihmiset ei yhtä päivää pärjää jos kaupat kiinni? Ja jos ne on auki niin sitten siellä ei etes tarvi käydä...ei ymmärrä.
 

Yhteistyössä