A
Ansku3
Vieras
Olen menossa sairaalaan pieneen operaatioon ja minulle tehtiin jo pari kuukautta aiemmin selväksi, etten saa olla raskaana tämän aikana. Olemme käyttäneet ehkäisynä kondomia tämän ajan, mutta nyt kuukautiseni ovat kuitenkin myöhässä. Tarkkaa kierron pituutta en tiedä, koska en ole pitäny siitä sen kummempaa kirjaa, mutta mielestäni kuukautisten olisi kuitenkin pitänyt jo alkaa. Kaikenlaisia oireitakin on... Onko muille käynyt niin, että kun oikein odottaa kuukautisia, niin ne jäävät pois tai hieman myöhästyvät pelkästään stressaamisen takia? Itse olen jo melkein viikon odottanut kuukautisia ja huomaan kokoajan tutkiskelevan itseäni ettei vaan olisi mitään raskausoireita. Olenko siis ehkä vain tehnyt itselleni hallaa. Oli tarkoitus jo perjantaina käydä testi ostamassa, mutta ajattelin vielä odottaa koska kierron pituudesta ei ole tarkkaa tietoa... Huomenna on kyllä pakko uskaltaa marssia apteekkiin jos ei vielä ole alkanut...