Stop merkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Päivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Päivi

Vieras
Minulla on ihana mies, jota MINÄ rakastan suunnattomasti.
Nyt kuitenkin olen alkanut epäilemään hänen rakkauttaan..
Syynä on ihan vaan seksi..seksuaalisuus, miten vain.

Meidän seksimme on ollut pitkään jo sellaista, että hän ei tee juuri mitään. Minä rakastan häntä ja sen sijaan teen runsaasti. Pidän paljon häntä hyvänä, suutelen, hyväilen jne.

Mutta kun seksin aika tulee hän kahmaisee reisien välistä, kunnes siellä on jotain joka voisi olla kosteaa, ja sitten menee makuulle ja odottaa minun tulevan päälle.

Sanoin jo vuosi sitten asiasta, että toivoisin enemmän hyväilyä, että siitähän tulee rakastettu olo, kun on hyväiltynä.
Ei ole ollut muutosta..
Sanoin asiasta taas ja hän suuttui, että minä olen hyökkäävä tai että minä vaadin mieheltäni. Miksi pitää vaatia, jos mies ei ole niin HYVÄ sängyssä.
Sanoin, että eihän siinä taitoa vaadita. Ainoastaan omistautumista..Hän ei halunnut ymmärtää.
Sanoi, että MEILLÄ asiat vain eivät mene niin hitaasti ja hyväillen..Se loukkasi minua, meillä, miten niin meillä? Kenellä menee hitaasti, hänelläkö jonkun muun kanssa on mennyt?

Minulla on paha olo!
Mieheni sanoi loppuun sitten, että hän suuttui koska rakastaa minua ja koska haluaa olla minulle hellä. Sanoi, että kyllä hän vielä tekee minulle vaikka mitä..
Hänen on syytä, koska pelkään jo rakastelua ja suu kuivuu joka kerta..ajattelen, että nyt hän kouraisee sieltä ja se on kuiva, mutta hän ei hyväile enempää vaan odottaa minun tekevän jotain.

Eikö rakkauteen kuulu hyväileminen ja hyvänä pito. Jos hän rakastaa minua hänellä pitäisi olla iso halu pitää hyvänä jne..
Minäkin pidän häntä niin paljon, juuri koska rakastan!

Alkuperäinen kirjoittaja Päivi:
Minulla on ihana mies, jota MINÄ rakastan suunnattomasti.
Nyt kuitenkin olen alkanut epäilemään hänen rakkauttaan..
Syynä on ihan vaan seksi..seksuaalisuus, miten vain.

Meidän seksimme on ollut pitkään jo sellaista, että hän ei tee juuri mitään. Minä rakastan häntä ja sen sijaan teen runsaasti. Pidän paljon häntä hyvänä, suutelen, hyväilen jne.

Mutta kun seksin aika tulee hän kahmaisee reisien välistä, kunnes siellä on jotain joka voisi olla kosteaa, ja sitten menee makuulle ja odottaa minun tulevan päälle.

Sanoin jo vuosi sitten asiasta, että toivoisin enemmän hyväilyä, että siitähän tulee rakastettu olo, kun on hyväiltynä.
Ei ole ollut muutosta..
Sanoin asiasta taas ja hän suuttui, että minä olen hyökkäävä tai että minä vaadin mieheltäni. Miksi pitää vaatia, jos mies ei ole niin HYVÄ sängyssä.
Sanoin, että eihän siinä taitoa vaadita. Ainoastaan omistautumista..Hän ei halunnut ymmärtää.
Sanoi, että MEILLÄ asiat vain eivät mene niin hitaasti ja hyväillen..Se loukkasi minua, meillä, miten niin meillä? Kenellä menee hitaasti, hänelläkö jonkun muun kanssa on mennyt?

Minulla on paha olo!
Mieheni sanoi loppuun sitten, että hän suuttui koska rakastaa minua ja koska haluaa olla minulle hellä. Sanoi, että kyllä hän vielä tekee minulle vaikka mitä..
Hänen on syytä, koska pelkään jo rakastelua ja suu kuivuu joka kerta..ajattelen, että nyt hän kouraisee sieltä ja se on kuiva, mutta hän ei hyväile enempää vaan odottaa minun tekevän jotain.

Eikö rakkauteen kuulu hyväileminen ja hyvänä pito. Jos hän rakastaa minua hänellä pitäisi olla iso halu pitää hyvänä jne..
Minäkin pidän häntä niin paljon, juuri koska rakastan!

sanoppa nyt sille Paavolle, että keskittyy paremmin sinuun...ei kihti voi olla mikään este sängyssä...

Onko tuo nyt edes mitään seksiä?
Saatko itse mitään tyydytystä koko touhusta?

Kuka sinut pakottaa suostumaan HÄNEN vaatimuksiinsa, sen kun makoilet sinäkin selälläsi ja odotat herran hoitavan hommat. Itse olet osaltasi ajanut asiat tuohon pisteeseen suostumalla.

Hyi, ihan kuvottaa ajatuksin ukosta, joka kahmaisee reisien välistä. Itse voisin kahmaista sellaistä äijää nenään.

Olet oikeutettu ihmisarvoiseen kohteluun ja kunnon seksiin. Patalaiska ja vain omaa nautintoaan odottava mies ei ole sinua varten.

Yhteistyössä