sterilointi lähete sairaalaan

vihdoin löysin meidän terveyskeskuksesta semmoisen lääkärin joka kirjotti lähetteen porvoon sairaalaan kun menen sinne ensi kuun lopulla (la 27.11) että synnytyksen/sektion yhteydessä sterilointi samalla kerralla.Onko toi sininen lappu nyt sit varma et sairaala tekee sen?Siin on mun toive/lääkärin perusteet ja allekirjoitus.(lähete) joka menee nyt 7 viikkoa ennen mun arvioitua menoa.
 
Ei kai sairaala enää voi pyörtää lääkärin päätöstä ja lähetettä, eihän se niille enää kuulu. Itse soittelin tänään miehen vasektomiasta ja ei mitään tietoa operaatio-ajasta! Jonossa jo yli 7kk!!!!!!!!!
 
Siis mie tarvitsin kaksi lääkärinlausuntoa. Toisen saat varmaan sieltä synnäriltä.

Ihan hyvä päätös tehdä synnytyksen yhteydessä. Itse peruin sen aikoinaan (joo, lääkärin puheillä oli kyllä vaikutusta) ja sitten kaksi vuotta myöhemmin taas sairaalaan kuitenkin aika isoon toimenpiteeseen.

Olisi miulla vielä mennyt samalla potiessa, kun aina on mennyt synnytyksen leikkaussaliin muutenkin. Mutta temppiä kaikenkaikkiaan!

ps. en muuten ollut jonossa, kun sain peruutuspaikan jo vajaan parin viikon päähän.
 
ja keskiviikon synnytystapa-arvion yhteydessä lääkäri kertoi että jos viikolla synnytys niin tekevät samalla mut jos osuu viikonloppuun niin saan poli-ajan ja vähän myöhemmin eli eiköhän tuo sterilointi ole selvä kun kerran kertoi tuon suunnitelmansa =)
 

Yhteistyössä