Sterilisaation purkuleikkaus Tampereella??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Menee yksityiselle niin lähetteen saa ihan heti. Jos vielä leikkauttaakin yksityisellä, ei jonokaan ole pitkä

Olen kokeillut lähetettä kahdelta yksityiseltä gyneltä. Ilman tulosta. Eka kerralla olin vaan niin helvetin tyrmistynyt siitä, että en sitä vakaasta harkinnastani huolimatta suoralta kädeltä saanut, että en osannut kovin tiukasti vaatia. Toisen kanssa väännettiin ihan helvetisti, mutta en saanut lähetettä. Tämä lääkäri ehdotti kierukkaa, mutta kun menin kolmannelle (yksityiselle) lääkärille, jonka kierukka piti asettaa, niin hän taas sanoi, että ei niitä synnyttämättömille voi laittaa. Eli en saanut sitäkään.

Selvitin Dextrasta sterin hinnan ja se on sairaalapäivineen noin 5-8 tonnia. Eli aika kallista hommaa...

Itsekin haluaisin purkaa sterilisaation, olen aivan toisessa tilanteessa kun tuolloin kun päädyin sterilisaatioon silloisessa vaikeassa elämäntilanteessa kauhean miehen kanssa. Olenkin säästänyt rahaa pikkuhiljaa, julkisellahan näitä ei tehdä mutta olen silti valmis maksamaan itse. Medi-matkat tekee purkuja Tallinnassa, halvemmalla mitä suomessa, mutta mitä hintoja on keski-suomessa yksityisillä esim. just Tampereella ja ottavatko asiakkaaksi vaikka asuisi Helsingissä? Helsingissä sterilisaation purku hinnat vaihtelee tutkimieni tietojen mukaan 2500-6500 euroa, jos sterilisaatio on tehty Filshie-klpiseillä eli sitten lääkäri tekee kolposkopiassa, kun olet nukutettuna klipsien poiston pätkäisemällä munanjohdinta joita klipsit on vaurioittaneet ja ompelee munanjohtimet takaisin yhteen ja loppu on Luojamme päätännässä

Alkuperäinen kirjoittaja Vielä äidiksi;30535661:
Itsekin haluaisin purkaa sterilisaation, olen aivan toisessa tilanteessa kun tuolloin kun päädyin sterilisaatioon silloisessa vaikeassa elämäntilanteessa kauhean miehen kanssa. Olenkin säästänyt rahaa pikkuhiljaa, julkisellahan näitä ei tehdä mutta olen silti valmis maksamaan itse. Medi-matkat tekee purkuja Tallinnassa, halvemmalla mitä suomessa, mutta mitä hintoja on keski-suomessa yksityisillä esim. just Tampereella ja ottavatko asiakkaaksi vaikka asuisi Helsingissä? Helsingissä sterilisaation purku hinnat vaihtelee tutkimieni tietojen mukaan 2500-6500 euroa, jos sterilisaatio on tehty Filshie-klpiseillä eli sitten lääkäri tekee kolposkopiassa, kun olet nukutettuna klipsien poiston pätkäisemällä munanjohdinta joita klipsit on vaurioittaneet ja ompelee munanjohtimet takaisin yhteen ja loppu on Luojamme päätännässä

Käytä rahasi ennemmin keinohedelmöitykseen, parempi vastine käytetyille euroille.

Yhteistyössä