Mitenkähän helposti sterilisaation jälkeen tulee raskaaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Olen lukenut ym. että varsinkin synnytyksen yhteydessä tehdyt sterilisaatiot ovat usein pettäneet.
Tunnetko tai tiedätkö jonkun, jolle käynyt näin? Ja onko vielä useampi lapsi tullut sterilisaation jälkeen?
 
No toivottavasti ei kovin helposti... mulle on se tehty 8 vuotta sitten ja hyvin on pitänyt. Eikä tehty viimeisen synnytyksen jälkeen juuri sen takia koska munanjohtimet ovat vielä turvoksissa raskauden jäljiltä jolloin klipsit saattavan siirtyä kun munanjohtimet palautuvat normaaliin kokoonsa.

Mulle se tehtiin 6 kk sen jälkeen.
 

Yhteistyössä