Ö
"öööööö"
Vieras
Menee yksityiselle niin lähetteen saa ihan heti. Jos vielä leikkauttaakin yksityisellä, ei jonokaan ole pitkä
Olen kokeillut lähetettä kahdelta yksityiseltä gyneltä. Ilman tulosta. Eka kerralla olin vaan niin helvetin tyrmistynyt siitä, että en sitä vakaasta harkinnastani huolimatta suoralta kädeltä saanut, että en osannut kovin tiukasti vaatia. Toisen kanssa väännettiin ihan helvetisti, mutta en saanut lähetettä. Tämä lääkäri ehdotti kierukkaa, mutta kun menin kolmannelle (yksityiselle) lääkärille, jonka kierukka piti asettaa, niin hän taas sanoi, että ei niitä synnyttämättömille voi laittaa. Eli en saanut sitäkään.
Selvitin Dextrasta sterin hinnan ja se on sairaalapäivineen noin 5-8 tonnia. Eli aika kallista hommaa...