Steissi täynnä mamuja

  • Viestiketjun aloittaja Yöks
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Ainahan steissi on täynnä vaikka minkälaista tyyppejä; mamuja, narkkeja, spurguja, mt-potilaita... Kuten myös "normaaleja" ihmisiä. Mua ei ole ikinä pelottanut kävellä sen läpi, ei yöllä eikä päivällä. Harvemmin siellä mitään käy "läpikävelijöille", keskenään tappelevat, jos tappelevat. Kun ei auo kenellekään päätään tai mene (fyysisesti) puuttumaan kenenkään tekemisiin niin ei mitään hätää. Ainut, mitä vältän on täydet yöbussit.
 
jdnnzjjsjjsbbsvs
[QUOTE="...";30358615]Ainahan steissi on täynnä vaikka minkälaista tyyppejä; mamuja, narkkeja, spurguja, mt-potilaita... Kuten myös "normaaleja" ihmisiä. Mua ei ole ikinä pelottanut kävellä sen läpi, ei yöllä eikä päivällä. Harvemmin siellä mitään käy "läpikävelijöille", keskenään tappelevat, jos tappelevat. Kun ei auo kenellekään päätään tai mene (fyysisesti) puuttumaan kenenkään tekemisiin niin ei mitään hätää. Ainut, mitä vältän on täydet yöbussit.[/QUOTE]

Steissillä ja yödösissä samaa jengiä.
 
joioij
Pakko myöntää, mutta itseänkin pelottaa kulkea siellä ilta-aikaan samoin kuin monella metroasemallakin. Ihan järkyttäviä teinejä räkimässä, kiroamassa ja huutelemassa ohikulkijoille.
 
joioij
Olen oikeasti miettinyt, että missä suomalaiset nuoret uskaltavat viettää aikaansa. Meidän lähikaupan, koulun ja leikkipuison edustalla roikkuu aina teinijengejä, joista suurin osa on ulkomaalaistaustaisia. On näissä porukoissa aina yleensä mukana jokunen suomalainenkin syrjäytyneen näköinen nuori, mutta pääasiassa suomalaisia nuoria ei tunnu näkyvän iltaisin missään.
 
"12345"
[QUOTE="jussi";30359070]Oletko kuullut tilastoista? Ihan tilastollisen todennäköisyyden mukaan vaikka afrikkalais- tai lähi-itäläisperäinen mamu syyllistyy Suomessa paljon todennäköisemmin väkivalta- tai seksuaalirikokseen kuin kantaväestön edustaja.[/QUOTE]

Mutta missä paikassa nämä todennäköisesti tapahtuvat? Seksuaalirikosten todennäköisin paikka on sisätilat.
 
"jussi"
[QUOTE="12345";30359084]Mutta missä paikassa nämä todennäköisesti tapahtuvat? Seksuaalirikosten todennäköisin paikka on sisätilat.[/QUOTE]

Kuitenkin tuntemattomien ns. puskaraiskauksia tapahtuu myös (siis ulkotiloissa) ja niissä tekijöinä ovat erittäin usein tietyt ulkomaalaisryhmät.
 
?!?
Olen oikeasti miettinyt, että missä suomalaiset nuoret uskaltavat viettää aikaansa. Meidän lähikaupan, koulun ja leikkipuison edustalla roikkuu aina teinijengejä, joista suurin osa on ulkomaalaistaustaisia. On näissä porukoissa aina yleensä mukana jokunen suomalainenkin syrjäytyneen näköinen nuori, mutta pääasiassa suomalaisia nuoria ei tunnu näkyvän iltaisin missään.
Helsingin keskustassa ainakin roikkuvat joka nurkalla. Suuri osa näistä "ulkomaalaistaustaisista" on ihan yhtä suomalaisia kuin nicopetteri ja jennajessica ja samoissa porukoissa pyörivät. Minkä näköinen on "suomalainen syrjäytynyt nuori"?! :D
 
Menisivät TÖiHIN!!
Alkuperäinen kirjoittaja Yöks;30358563:
Ei siellä ole iltaisin yhtään suomalaista...meno kuin jossain jenkkilän pahimmassa slummissa. Pelkäsin henkeni edestä eilen kun kävelin sen läpi! :(((
Joo. Mustia miehiä (siis ihan piki-mustia) siellä ainakin oli norkoilemassa. Ja huusivat asiattomuuksia naisena kun olen ja kävelin- Ohi.
Näin oli ainakin noin vuosi sitten kun kävin Helsingissä.

Ja olivat ihan aikuisia miehiä, ei mitään teinejä. Lisäksi Arabialaisia näkyi kanssa.

Jotenki ällööttävää ja kuvotti niiden sovinistinen toiminta siellä. Liekkö ne seuraavaa raiskaus- Uhriansa etsimässä sieltä., Kun niitähän sattuu ulkomaisten tekeminä.,,... ...
 

Yhteistyössä