Spirituaaliset-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissmett
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kissmett

Tunnettu jäsen
13.11.2016
1 468
428
83
On areenassa jo kokonaan. En ole ehtinyt katsoa, mutta vaikuttaa mielenkiintoiselta.

• Haha
Reactions: m1es
On areenassa jo kokonaan. En ole ehtinyt katsoa, mutta vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Miksi verorahoja käytetään hörhöilyn edistämiseen. :mad:

Katselin myös ko. sarjaa. Itse olen aikoinani tutustunut näihin kirjoista ja livenä. Alkuinnostus tulee kaikille kiinnostuneille voimakkaana. Pitää saada tietoa ja kokemuksia joka suunnasta. Sitten alkaa itsekin toimimaan ja jopa esiintymään tilaisuuksissa. Ajan myötä into tasaantuu, se joko loppuu, tai muuttuu tasaiseksi ajatuksen tasolle. - Nyt vanhempana (ja viisaampana?) vieläkin asia kiinnostaa, mutta lievempänä, jalat tiukasti maassa pitäen. Ihan kaikkeen ei pidä uskoa, tai mennä mukaan. Se on sellaista jokaisen jokapäiväistä henk. kohtaista ajattelua, tai toimintaa, joka kuuluu henkilön omaan luonteeseen. Ole luonnollisesti kohtelias ja auttavainen lähimmäisiäsi kohtaan. <3

• Tykkää
Reactions: Kissmett
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Miksi pitää mainostaa olevansa noita ja sitten valittaa vihapostista?

Meditaatio on ihan jees ja Kupariketulla onkin youtubessa ihan hyviä mediksiä.

Mutta nämä noita-jutut menee yli hilseen.

Ni. Erilaiset hiljaa tai vihapostinsa kestäkööt. Ennen se tuli silmälaseista ja posti toimitettiin suoraan nenään. En tiedä, tuleeko nykyisin.

Seuraan ketjua, tuleeko kommentteja. Itse en areenaan pääse vieläkään.

• Tykkää
Reactions: Mustakettu
Ni. Erilaiset hiljaa tai vihapostinsa kestäkööt. Ennen se tuli silmälaseista ja posti toimitettiin suoraan nenään. En tiedä, tuleeko nykyisin.

Seuraan ketjua, tuleeko kommentteja. Itse en areenaan pääse vieläkään.
Kaikki "erilaisuus" ei ole hyvästä. Kun tyhmä johtaa harhaan vielä tyhmempiä hyväuskoisia, eivät seuraukset ole aina kauniita.
Joku kertoo olevansa enkeliparantaja, toinen perustaa NXIVM-kultin. Samaa :poop: eri paketissa.

Kristallipuolue vannoo rakkauden nimeen ja he olivat kuitenkin niitä, jotka uhkasivat Uppo Nalle -näytelmän tekijöitä pesäpallomailoilla, koska nalle saa näytelmässä alkuperäisen kirjan mukaan rohkeuspiikin..

Valitettavasti tämä juttu ei ole luettavissa ei-tilaajille, mutta ydinasia on siinä.

Ja kantsii katsoa tämä uutispätkä vuodelta 1995, aika hulvatonta menoa :D

En muistanut tällaista, koska asuin tuolloin ulkomailla.

• Haha
Reactions: Elena777

Yhteistyössä