Kaikkea ei kannata uskoa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
  • 11242 katselua
Ministeri Jari Leppä.

Katso rauhassa tuo ohjelma ja asetu vanhempien asemaan, kun säätelet niitä poikkeuslupia. Sokeruijuurikkaan traktorit ovat tässä tärkeämpiä, kuin ihmisen terveys.
 
vierailija
Psykoosi ei ole leikin asia.
Ei se mikään psykoosi ole, vaan myrkytystila. Toki sellaisen voi saada aikaan kemiallisestikin, mut katso:
"28-vuotias Anton Hassel on maannut jo vuoden pimeässä huoneessa, koska ei jaksa muutakaan. Lääkärit kiistelevät yhä ME/CFS:n eli kroonisen väsymysoireyhtymän syistä. Sillä aikaa potilaat ovat oman onnensa nojassa. Toimittaja: Stefan Brunow.
Näkyy arenalla
 
vierailija
Edelliseen liittyen: löysin potilasyhdistyksen keskusteluista muutaman kommentin, kun hain asioita sanalla GLYSIINI - ja tässä ne ovat.
Itse en siedä sitä missään muodossa. Myrkytysoireet tulivat kerran uudesta kosteusvoiteesta, jossa sitä oli. Oireet sain pois parissa tunnissa, kun sain pestyä sen heti pois iholta - onneksi vain jalkoihin laitoin, mutta aivosumuksi voisi sanoa sitä olo, hirvittävä. Sitä on myös luomusokerissa ja intiaanisokerissa ja lääkkeissä, joten täytyy vaan jaksaa lukea tuoteselosteet tarkkaan(y).
 
vierailija
Soijaa olen karttanut myös, koska se vaan ei sovi - luultavasti myös lektiinien vuoksi, mutta kun terveen olon erottaa huonosta, oppii niitä huonoja kiertämään kaukaa. Tuoteselosteissa aineosat muuttuu ja usein syyksi on selvinnyt nimenomaan soija - tässä siitä keskusteluja.
 
vierailija
Hanavesissä ne kaikki lopulta lilluvat, takrolimuusivoiteiden ym. lääkejäämien lisäksi, kun ne ihmisten ja eläinten kautta kiertävät. Tautitehtailijat ovat onnessaan:ninja:

https://areena.yle.fi/1-4274521
10069 nähnyt tuon.
Täysrasvainen luomumaito olisi mun mielestä paras juoma heille, koska ne myrkyt, mitä hanavesissä on, jäävät lehmän maksaan - eikä maksaruokia pidä syödä sitten ollenkaan! Keskustelupalstaa en ehtinyt vielä lukemaan, mutta sanalla luomu on jotakin.
 
vierailija
Jotain yhteistä meidän kokemuksissa täytyy olla, sillä tuolla on monta crohn- sanalla oireilevaa. He eivät siedä ollenkaan muuntogeenisiä aineita, on tullut selväksi vuosien aikana. Harmillista, jos eivät sitä ole mistään kuulleet, koska se tarkoittaa myös maissia, maltodekstriiniä ja askorbiinihappoa, jotka on tehty maissista ja glyfosaattijäämiä ruoassa - siis luomulihaa ja luomukananmunia, täytyisi saada päivittäin.
 
vierailija
Possunlihasta on löytynyt aknelääkettä, joka - sama valmiste ihmisellä - on monelle lääkekuurin jälkeen saanut aikaan suolistotulehduksen. Siksi ei pidä koskaan syödä muuta kuin luomupossua eikä varsinkaan eineksiä, kun niistä ei tiedä, mistä on tehty. Keskusteluissa on muutama maininta siitä, Roaccutanesta.
 
vierailija
Olen migreenipotilas, joten tiedän siitä paljon. Olen kuitenkin onnistunut löytämään syyt siihen. Oli joskus aika, kun piti käyttää aurinkolaseja läppäriä töllistellessä, mutta sekään ei enää haittaa. Keskustelupalstalla näytti olevan montakin sanaa migreenistä - kamalaa! Estolääkkeistä mulla ei ole kokemusta, mut kurkumaa otan, jos kipuja on tulossa, hyvin harvoin siis, kun teen itse ruoat. Pansuolasta saa migreenin moni muukin.
 
vierailija
Kuinkahan moni noista on käyttänyt uni- tai nukahtamislääkkeitä. Itselläni ei ole kokemusta, mutta on tuolla keskusteluissa unilääke näissä. Omenoissa voi olla pintakäsittelyaineena shellakkaa, josta myös tulee migreeni. Sitä on fluorilakassa, jota hammaslääkäri laitta hammaskiven poiston yhteydessä. Mulle ei laiteta - yks kerta riitti sitä hirvitystä:cool:
 
vierailija
vierailija
Hanavesissä ne kaikki lopulta lilluvat, takrolimuusivoiteiden ym. lääkejäämien lisäksi, kun ne ihmisten ja eläinten kautta kiertävät. Tautitehtailijat ovat onnessaan:ninja:

https://areena.yle.fi/1-4274521
.
11395 katsonut, hyvä!

http://www.telemail.fi/liisa.kuusipalo/pellervo.pdf
Lukekaa tuo myös, miksi glukoosifruktoosisiirappia, maltodekstriiniä, askorbiinihappoa ym maissista tehtyä ainesta ei pidä ihmisille - miksi eläimellekään? - syöttää. Ne ovat juuri sitä nopeiten hiilaria luovuttavaa energiaa, vaikka ravitsemusterapeuttien yhdistyksen sivuillakin on väitetty hitaaksi. Hirvittävä virhe ja muuntogeeninen aines. Vuosikaudet muuan mediavaikuttaja Junger on toitottanut, kuinka hienoa on saada syödä niitä - eikä siitä tässä enempää:censored:
 
vierailija
Ei se mikään psykoosi ole, vaan myrkytystila. Toki sellaisen voi saada aikaan kemiallisestikin, mut katso:
"28-vuotias Anton Hassel on maannut jo vuoden pimeässä huoneessa, koska ei jaksa muutakaan. Lääkärit kiistelevät yhä ME/CFS:n eli kroonisen väsymysoireyhtymän syistä. Sillä aikaa potilaat ovat oman onnensa nojassa. Toimittaja: Stefan Brunow.
Näkyy arenalla
Kuka ei vielä ole katsonut tuota?
  • 11407 katselua...
Mitä asialle todella voisi tehdä?
 
vierailija
Niin näyttää olevan, mutta kun olen oireettomaksi selvinnyt, tuntuu käsittämättömältä, ettei nuo ihmiset saa muuta kuin erilaisia nappuloita ym. kokeiluja tolkuttomasti. Mun mielestä se on myrkytystila, kuten migreenikin.
Täytyy tähän lisätä se yrkkylanoliini ja -villarasva, mitä ei pitäisi käyttää missään, vaikka sitä on kai hankala erottaa, missä vois olla, voiteissa ainakin voi, mutta myös apuaineina monissa valmisteissa. Paljonko hanavesissä - miksi sellaista ei voisi saada selville?
 
vierailija
Glysiinistä tulee migreeni. Solunetissä kerrotaan hermoston glysiinistä. Noita herkkiä rakenteita ei pitäisi sotkea mitenkään!
Solunetissä mainitaan usein, ettei tarkkaan tiedetä, joten kyllä sieltä voisi löytyä syitä vaivaan, mutta sairaathan sitä eivät voi voimien puuttuessa selvittää. Moni muu tietää kyllä, mutta ei kerro. Miten voisikaan, kun ei tiedä tuollaisista vaivoista ollenkaan?
 
vierailija
Jotain yhteistä meidän kokemuksissa täytyy olla, sillä tuolla on monta crohn- sanalla oireilevaa. He eivät siedä ollenkaan muuntogeenisiä aineita, on tullut selväksi vuosien aikana. Harmillista, jos eivät sitä ole mistään kuulleet, koska se tarkoittaa myös maissia, maltodekstriiniä ja askorbiinihappoa, jotka on tehty maissista ja glyfosaattijäämiä ruoassa - siis luomulihaa ja luomukananmunia, täytyisi saada päivittäin.
https://youtu.be/-LAKFhDguuw

Voisiko joku liittää tuonne sivulle tuon videon?
 

Yhteistyössä