Spiritismi

• Viestiketjun aloittaja veeramaria
  • Ensimmäinen viesti
päätön ratsumies
Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen:
yks asia kans jos kantti kestää niin mekää vessan peilin eteen valot pois ja katsokaa peiliin ja sano kolme kertaa peräkkäin ruotsiksi musta nainen musta nainen musta nainen tule esiin. peiliin pitäs tulla naisen hahmo joka siis ei ole sinä, tai sitten valkonen nainen valkonen nainen valkonen nainen tule esiin. (sorry en osaa kirjottaa ruotsiks)
en mä osaa ruotsiakaan :ashamed: :D

naikkonen
siis tota svartta damen? siis siihen peiliin pitäs tulla naisen kasvot!

silloin joskus kun kuulin ton jutun niin joku ruotsissa tyttö oli tehny ja sanonu ja sen kaulaketju oli mennu poikki ja sille oli tullu sellaset naarmut kaulaan..

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
yks asia kans jos kantti kestää niin mekää vessan peilin eteen valot pois ja katsokaa peiliin ja sano kolme kertaa peräkkäin ruotsiksi musta nainen musta nainen musta nainen tule esiin. peiliin pitäs tulla naisen hahmo joka siis ei ole sinä, tai sitten valkonen nainen valkonen nainen valkonen nainen tule esiin. (sorry en osaa kirjottaa ruotsiks)
en mä osaa ruotsiakaan :ashamed: :D

:D :D :D

Joo, mä en pidä koko pelistä.
Kerran kokeillu ja se lasi liikku ainoastaan sillon, ku kaks tiettyä tyyppiä oli paikalla :whistle:
Jos ne lähti vaikka tupakalle, niin ei tapahtunu mitään (kumma juttu).
Mutta minä sain syyt niskaani. Mitään ei kuulemma tapahdu, jos on epäilijä paikalla.... Ja kuites tapahtu, ku ne kaks (vaikka minä epäilijäki olin) oli paikalla Kumma peli :eek:

Lapsena siskoni ja minä kokeiltiin kavereiden kans tota.. ensin lautaa, jossa oli kirjaimia ja sit peiliä ja kynttilää.. lauta-jutusta ei tullut mitään, mutta sitten siskoni näki jotain peilistä, tais olla kasvot tai muuta sellaista ja me pistettiin juoksuksi.. sen jälkeen en ole enää leikkinyt noilla jutuilla.. vieläkin hirvittää koko asia..

päätön ratsumies
no mä kirjotan niin kun mä sen sanon : svartta damen svartta damen svartta damen kom fram..

tai sitten

viitta damen viitta damen viitta damen kom fram..
huijausta , ei tullu mitään naista kylään .ei tummaa eikä vaaleeta |O :p

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no mä kirjotan niin kun mä sen sanon : svartta damen svartta damen svartta damen kom fram..

tai sitten

viitta damen viitta damen viitta damen kom fram..
Hulluja nuo ruottalaiset :eek: :D
Siis miks se pitää ruotsiksi hokea??? =) Eiks se henki tai mikälie ymmärrä suomea? En kyllä lukenu koko ketjua, että jospa siihen on jo olemassa selitys...

bella
Ei tullu naista peiliin, ei katkeillu kaulaketjut eikä ilmestyny kaulaan naarmuja. Yritinpä jopa tehostaa vaikutusta ajoittamalla svarta damenin kutsumisen tasan puoleen yöhön.

Kusetetuksi tulleen olo. : (

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:
Mikä on ruotsiksi musta nainen?

Svarta kvinna :ashamed:
Jos ei tiiä, ei kantsi mennä kokeileen. Tiiä, mikä sieltä peilistä tulee!! :eek:
se peilistäni normaalisti näkyvä nainen on ihan tarpeeksi hurja näky B)
etenkin taas aamulla
Koita puhuu sille ruotsia, jos auttas....

Mikä on ruotsiksi musta nainen?

Svarta kvinna :ashamed:
Jos ei tiiä, ei kantsi mennä kokeileen. Tiiä, mikä sieltä peilistä tulee!! :eek:
se peilistäni normaalisti näkyvä nainen on ihan tarpeeksi hurja näky B)
etenkin taas aamulla
Koita puhuu sille ruotsia, jos auttas....
:LOL: javisstt.

Vaan nyt on aika mennä nukkumaan. :wave:

Sitäkin on kokeiltu, vaan eipä toiminu. Ja siihen maailman aikaan mä kyllä uskoin tai ainakin halusin uskoa että se toimis.

Hassua et tota svarte madam/svarta damen ei oo suomennettu. Jopa kaikki elokuvien nimetkin aina suomennetaan. :D :whistle: Keksikääs mustalle rouvalle suomalainen kutsu.

Yhteistyössä