Spiritismi

• Viestiketjun aloittaja veeramaria
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
ei näy tummaa daamia vaikka kuin huhuaa , huijausta tämäkin , vaaleekin kelpais :LOL:
Älä hirveen monesti enää hoe... Saattavat saapua viiveellä... :whistle:
Ja sitten niitä tuleekin hirvee lauma yhdellä kerralla... Ja mitäs sitten?! ;) Laitat ne netin kautta tänne niin ei kaikkien tartte itte huhuilla.

TheUnforgiven
olen kokeillu joskun ylä-asteella..ja mä kun e mihinkään juttuihin usko..niin tämä kyllä toimi javoin sen verran kertoa..että en suosittele kellekkään..ja enempää en halua tästä puhua

jeesuksen lapsi
ettekö tiedä että demonit tulevat ja pelottelevat mutta kustsukaa jumalaa niin demonit lähtevät sanotte vain että jeesuksen nimessä saatana väisty! älkää kokeilko ottakaa jeesus elämäänne pyytämällä jumalalta syntejänne antaaksi ja pyytäkää jeesusta elämäänne ettekö mieluummin haluaisi kokeilla tätä! saatte rauhan ette pelkoa saatanasta

....
kerran pelannut 13v sitten ja lasi liikkui. en ole ikinä pelännyt niin paljon kuin tuon pelin jälkeen. piru istui koko yön sängyn päädyssä. pelko oli aivan kamalaa enkä aio ikinä tuota peliä enään pelata enkä suosittele kenellekkään.

Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen:
ÄLÄ IKINÄ KYSY KOSKA KOULET TAI OLETKO TÄÄLLÄ!!
Miksei näitä saa kysyä :x

Noin yleensä.. ymmärrän toki, että koko spiritismin pelaaminen on erittäin epäsuotavaa, mutta miksi pitää välttää juuri näitä kahta kysymystä?

*uteliaana*

Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:

Noin yleensä.. ymmärrän toki, että koko spiritismin pelaaminen on erittäin epäsuotavaa, mutta miksi pitää välttää juuri näitä kahta kysymystä?

*uteliaana*
Väittävät että omaa kuolemaa ei kannatai kysyä koska kuolee tapaturmaisesti pian sen jälkeen kun on jättänyt rakennuksen, jossa on pelannut...
Yhtään tapausta en tiedä.

HUI :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:

*uteliaana*
Väittävät että omaa kuolemaa ei kannatai kysyä koska kuolee tapaturmaisesti pian sen jälkeen kun on jättänyt rakennuksen, jossa on pelannut...
Yhtään tapausta en tiedä.
Mun äitin kaveri oli kysyny koska kuolee ja sai vastauksen "pian".. Noh, jäi seuraavana päivänä rekan alle ja kuoli.. En kyl ite ikinä pelaa!! Lapsena on tullu kokeiltua..

Keittiönoita
Just sunnuntaina puhuttiin likan kanssa aiheesta. Minä ja likka uskomme molemmat henkimaailmaan, mutta nämä "spiritistiset leikit" ja niissä tapahtuvat asiat kyllä laskimme ihan puhtaasti ihmisen omiksi tuotoksiksi. Ts sitä pöytää, lasia tai mitä nyt käyttääkään, tulee varsin helposti liikuttaneeksi ihan itse. Yhteydenotto henkimaailmaan vaatii pitkää harjaantumista eikä se onnistu, jos istutaan kavereiden kanssa samaan pöytään ja aletaan pelata spiritismiä. Taitaa hengetkin vaan naureskella tällaisille amatöörien yrityksille :D

toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pentagrammi,kumminpäin?
Ei sillä varmaan ole väliä, koska jos piirretään vaakatasossa olevaan pöydän pintaan niin sehän riippuu ihan siitä mistä puolelta pöytää sitä katsoo. Siis pöydän edessä olevasta katsottuna pentagrammi voi olla oikein päin, mutta pöydän toiselta puolelta katsoen se on ylösalaisin. ;)

Yhteistyössä