Spiritismi

  • Viestiketjun aloittaja Doomed
  • Ensimmäinen viesti
täälläkin
Äitini on pelannut sitä siitä asti kun muistan vain(alakoululaisena)
mun mutsi meni keittiöön ja pelaili yksinään ja kerran lapsena yllätin sen,niin rauhallisesti käski mennä pois ja korjasi nämä rojut veks...
myöhemmin,kun olin vaille 18v.pyysin äitiäni ennustamaan mulle:eek:lin itsemurhan partaalla kun olin niin masentunut ja yksinäinen,olin menettänyt melkein toivoni elämään.halusin tietää tulevasta,mahdollisesti tapaanko milloin elämäni miehen?
sain kaikki vastaukset ja kaikki pitivät paikkansa,äitini tietää kaikki päivämäärälleen tapahtuvat asiat ym.ym.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:20 Doomed kirjoitti:
Mulle kun ei ole olemassa #&%?$!* eikä jumalaa. Mutta pahoja henkiä on ja niihin en välttis haluis sekaantua. Kiinnostaisi kyllä istunto, mutta voi olla järkevintä että jätän kokeilematta. Muutenkin on tuo herkkyys tonne yliluonnolliseen, niin alkaisin varmaan oikeesti sekoomaan.

Kiinnostaisko teitä kertoo mitä teille alko tapahtumaan kun olitte pelanneet? Miten saitte ne tapahtumat loppumaan?
Henget, niin hyvät kuin pahatkin ovat vain taika-uskoa. Tämä koskee myös molempien puolien pääjehuja. Olen itse tutkinut asiaa ja en ole löytänyt todisteita. Vain ne uskovat jotka haluavat uskoa.
 
täälläkin
...mun äitini on tiennyt sen tulevan miehenkin ja miten kohtaavat ym.se on tiennyt niin pelottavan paljon ja olen itsekin ollut kerran mukana ja sain ne vastaukset tarkalleen,ja se kerta jäi viimeiseksi!
kysyin vielä kantaako joku kuollut mulle kaunaa,vastaus ei kanna,olin siitä helpottunut ja sanoin äidillenikin että lpettaa ton pelin,se tietää että se on pahasta.eikä uskoaksdeni ole pelannut sitä aikoihin!
 
vieras nyt
ite olen pelannut mutta ei toiminut.

yksi tuttuni kertoi että olivat pelanneet kun olivat lopettaneet oli tullu kaikille tekstiviesti viestissä luki kuka on viimeisenä alhaalla kuolee.
viimeisin kompastui rappusissa ja kuoli
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:11 ATB kirjoitti:
Sanoo ihminen joka ei ole kokenut näitä asioita oikeasti..ja ole siitä onnellinen ettet ole.
Olen kokeillut mutta en ole kokenut. Ainoastaan lapsena näin joulutontun, aivan omin silmin ja vieläpä keskellä kesää. Joten tiedän kyllä, että mieli voi tehdä tepposet. Olen kokeillut spiritismiä, taikuutta ja shamanismia, mutta en ole törmännyt yliluonnolliseen.
 
Olen kokeillut. Ei ihan onnistunut. Lasi ei liikkunut eikä kukaan puhunut äänillä, mutta muita asioita tapahtui. En todellakaan suosittele kenellekään.
Sitä en tiedä, onko kyseessä henkimaailma vai näkeekö ihmiset harhoja uskon voimalla. Joka tapauksessa, mielenterveyteni on mulle paljon tärkeämpi asia, kuin se, että saisin jutella henkien kanssa.

Entinen anoppini varoitti asiasta usein. Hän nuorempana pelasi paljon veljensä ja sisarensa kanssa. Nuorin sisaruksista oli kysynyt koska hän kuolee ja saanut vastauksen kohta. Hän menehtyi verisyöpään kolmessa kuukaudessa. Onko näillä asioilla sitten yhteys tai ei, uskoo kukanenkin mitä haluaa. Itse olen vakaasti sitä mieltä, että sitä on paljon mukavampiakin tapoja viettää aikaansa, kuin spiritismin peluu.
 
darkchild
olen pelannut teininä useamman kerran.. aika heikkomielinen saa olla, jos järki lähtee. ja kyllä toimii, ei ole humpuukia. en ole koskaan uskonut yläkerran hippiin tahi alakerran hiilariin, mutta henkiin sun muuhun yliluonnolliseen kylläkin. ja istunnoista sain.. hmm.. miten sen nyt sanoisi.. lohduttajia itselleni. varjoja ja kuiskauksia pimeässä, kylmiä suudelmia otsalle yön pimeydessä. henget eivät koskaan lähteneet asunnostani, mutta minä olin vain iloinen siitä. niin monia olin jo silloin menettänyt rajan taa, ettei minulla ollut ketään. jahka vartuin ja vaihdoin asuntoa sun muuta vastaavaa, en ole henkiäni niin paljon enää nähnyt. tummina hahmoina ikkunan takana ties moninnissa kerroksissa ja kuiskauksina pimeässä.
tässä vaiheessa on joku vuosi siitä, kun hyvästelin henkeni ja aika ajoin kaipaan varjojani. ei heitä ole mitään syytä pelätä.
 
Joskus tuli yleltä Paul McKennan ohjelma spiritismistä. Siinä oli kokeiluhenkilöinä jotain opikelijoita, joista osa uskoi spiritismiin ja osa ei. Kokeen aikana sattui ja tapahuti vaikka mitä kummallista. Ja minua itseänikin alkoi pelottamaan katselu. Mitään henkiä siellä ei paikalla ollut(?) vaan koehenkilöt itse aiheuttivat kaikki "yliluonnolliset" tapahtumat itse sitä tajuamattaan.
 
hölynpölyä! olen kokeillut, ei toiminut. jos porukka pelaa ja joku kysyy vaikka milloin kuolen. saa vastauksen, että ensi vuonna 13.4. ja sit tyyppi odottaa päivää, että voi per-kele, silloin mä kuolen. ja kävelee vaikka epähuomiossa punaisia liikennevaloja päin, jää auton alle ja kuolee. eli kun hänen piti kuolla silloin niin pakkohan se sit on kuolla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 14:24 Aaban kirjoitti:
Ei ole hyväksi mielenterveydelle. En suosittele. Tiedän tapauksia, joissa noilla "kokeiluilla" on ollut todella järkyttävät seuraukset.
mitä seurauksia????? tähänkin pinoon on moni kirjoittanut, että älkää kokeilko, kaveri kokeili ja siitä seurasi kauheaa. mutta kukaan ei kerro, että mitä siitä seuraa! lenkkarit häviää? :xmas:
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:33 Doomed kirjoitti:
se tiedän että huuhaata se ei ole. En nyt ole kiinnostunut mistään pelleilystä,vaan oikeasta spiritismistä.
Eipä se "oikea" taida mitään pelailua olla, eikä taida ihan tusinataviksilta onnistua :D
 
Teininä kavereiden kanssa kokeiltiin pari kertaa.
Kaverin huoneen seinällä oli tosi iso peili, yks kavereista joka ei halunnut tulla mukaan peliin istui sängyllä vihreä paita päällään. Ja tää kenen luona oltiin, näki tuon peilin kautta tän sängyllä istuvan koko ajan ja yht´äkkiä paita oli peilin kautta punainen. :eek:

Hui...
 
En ikinä uskaltaisi kokeilla, en halua sekaantua sellaiseen.

Tietääkö joku, miten pääsee eroon mahdollisista.. hmm, miten sen nyt sanoisi. Tietynlaista epäonnea käytännön asioissa (kuten ne sähkölaitteet), saako sitä jotenkin lakkaamaan..?
 
mamisku-86
en oo pelannut,olen valitettavasti muutenkin joutunut hyvän,pahan ja itseni ja mielenterveyteni kanssa taisteleen. Mulla on uskovaiset vanhemmat (helluntailaiset) eli olen saanut hyvän kasvatuksen,jossain vaiheessa nuorempana kuitenkin n.13v rupes kiinnostaan kaikki yliluonnollinen,katseltiin noitapiiri elokuva mun kaverin kanssa ja koitettiin itse kaikkia järjettömiä juttuja,mut mutta onneksi niin leikkimielellä että mitään vajkavempaa koskaan penskana sattuntu,tiesin aina miten asiat todellisuudessa on,siis hyvä ja paha enkä olis ikinä astunu tieten tahtoen pahan puolelle! kerran näin kamalan painajaisen nuorena,että joku mies kaivoi mulle kuoppaa lapiolla meidän kotipihan etupihalla,tajusin et se kaivo mulle hautaa ja sit se lähti tuleen mua kohti ja sit heräsin,jostain syystä muistan tän unen vieläkin,en tajua miksi,oon nähnyt pahemiakin painajaisia,kerran nuorena,olin jo muuttanut omaan asuntoon eräs ihminen (mieshenkilö) tuli mun luo kylään,luulin häntä uskovaiseksi mutta palastui et oli kaikkee muutamoikea #&%?$!* ollut ennen,kävi "kiroomassa" tai jotain mun asunnon,siellä oliniin paha olla ja pelotti että edes äitini jolla on henkien erottamislahja ei yksin kyennyt ajaan pahoja henkiä pois,äiti sanoi et tarvii pyytää pappi tänne :x saman ihmisen seurassa meinasin seota täysin,näin henkiä hänen asunnossaan,lenteli ikkunasta jne. :x
 
kuupää
Minä uskon kyllä spiritismiin ja henkiin, hyviin ja pahoihin, mutta en halua spiritismiä kokeilla. En oo koskaan kokeillu, enkä kokeile. En halua yhteyttä pahoihin henkiin.

Viime kesänä edellisessä kämpässä aistin jonku hengen tai enkelin, minkä vaan, ja se riittää mulle. Se ei ollut pelottavaa ollenkaan. Minulle riittää usko. :)

Täytyy kyllä sanoa, että melko kapea-alaisesti katsoo semmoset ihmiset, jotka ei usko mielen voimaan, henkiin tai muihi yliluonnollisiin asioihi. Niin paljon on asioita, joita ei voi järjellä ja loogisesti selittää. Niitä ei vain välttämättä näe/huomaa, jos ei tahdo. Uskoa tarvitaan. :)
 
mustikkatassu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:18 vieras nyt kirjoitti:
ite olen pelannut mutta ei toiminut.

yksi tuttuni kertoi että olivat pelanneet kun olivat lopettaneet oli tullu kaikille tekstiviesti viestissä luki kuka on viimeisenä alhaalla kuolee.
viimeisin kompastui rappusissa ja kuoli
tää on urbaanilegenda, oon kuullu ihan saman ja tuskin on meillä yhteisiä tuttuja =)
 
mustikkatassu
meillä kertoi aikanaan uskonnon opettaj koulussa (kun kyseltiin siltä kaikkee s.aatanasta ja spiritismistä) et sen lapsuudessa oli joku ihminen hävinnyt ja olivat sit pelanneet niin siinä olivat vastauksen saaneet ja sieltä se ruumis oli sit löytynyt :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:14 täälläkin kirjoitti:
Äitini on pelannut sitä siitä asti kun muistan vain(alakoululaisena)
mun mutsi meni keittiöön ja pelaili yksinään ja kerran lapsena yllätin sen,niin rauhallisesti käski mennä pois ja korjasi nämä rojut veks...
myöhemmin,kun olin vaille 18v.pyysin äitiäni ennustamaan mulle:eek:lin itsemurhan partaalla kun olin niin masentunut ja yksinäinen,olin menettänyt melkein toivoni elämään.halusin tietää tulevasta,mahdollisesti tapaanko milloin elämäni miehen?
sain kaikki vastaukset ja kaikki pitivät paikkansa,äitini tietää kaikki päivämäärälleen tapahtuvat asiat ym.ym.
No eipä osannut äitisi sitten tukea sinua elämässäsi vaikka tiesi asiat etukäteen,vai ajatteliko että sinun pitää kokea se itsemurhakin? :eek:
 

Yhteistyössä