Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 14:40 Jonttuli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 13:46 mamma73 kirjoitti:Se vie kivut ihan täysin kokonaan! Ei satu niin minkään vertaa mihinkään =)
Ehdottomasti paras puudutus, suosittelen lämpimästi kaikille!!!! =)
Oon kyllä siinä suhteessa samaa mieltä ettei ainakaan satu, mutta en myöskään tienny milloin ponnistaa ja miten.. Ja pitkitti ponnistusvaihetta ku ei tienny miten ponnistetaan (kesto 51min)
lisään vielä että päänsärkyä ei ollut mutta kutisin kauttaaltani.Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 18:38 seija äiti kirjoitti:minä sain toista lastani synnyttäessäni spinaalipuudutuksen ja se todellakin vei kaikki kivut..auttoi myös ponnistusvaiheessa ja en kyllä tiennyt milloin ponnistaa mutta kuuntelin kätilöö milloin sai ponnistaa ja vauva tuli maailmaan 9minuutin ponnistuksen jälkeen. =)
:wave: olen kanssasi täysin samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 13:46 mamma73 kirjoitti:Se vie kivut ihan täysin kokonaan! Ei satu niin minkään vertaa mihinkään =)
kyllä!! ehdottoman kivutonAlkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 13:46 mamma73 kirjoitti:Se vie kivut ihan täysin kokonaan! Ei satu niin minkään vertaa mihinkään =)