J
jossu78
Vieras
minulla todettiin tuulimunaraskaus, jonka johdosta jouduin valitsemaan lääkkeiden tai kaavinnan väliltä "sopivamman" vaihtoehdon. Lääkäri suositteli lääkkeellistä. Olin aikasemmin kuullut kauhujuttuja, kuinka kivuliasta on kun kyseinen tyhjentyminen sitten tapahtuu. Itselläni kuitenkin tyhjennys tapahtui vasta seuraavana päivänä (odotus oli piinaavaa), mutta kipuja en tuntenut lainkaan.
Kerroin tämän siksi, että oman kokemukseni puolesta voin kertoa kaikille toimenpidettä pelkääville, ettei se aina satu ja itse suosittelen lääkkeellistä tyhjennystä lämpimästi kaikille niille, jotka miettivät lääkkeellisen ja kaavinnan välisiä eroja. Kaavinnasta ei ole kokemusta, joten siitä en voi kertoa mitään.
Nyt ei kun uutta yrittämään...
Kerroin tämän siksi, että oman kokemukseni puolesta voin kertoa kaikille toimenpidettä pelkääville, ettei se aina satu ja itse suosittelen lääkkeellistä tyhjennystä lämpimästi kaikille niille, jotka miettivät lääkkeellisen ja kaavinnan välisiä eroja. Kaavinnasta ei ole kokemusta, joten siitä en voi kertoa mitään.
Nyt ei kun uutta yrittämään...