myydään spiderman reppu,vuosi sitten ostettu ja yökkäri johon kuuluu t-paita ja sortsit 130cm.
molemmat hyvä kuntosia,yökkärissä ei oo ollenkaa haalistunu kuva!
laita yv jos kiinnostaa!
molemmat hyvä kuntosia,yökkärissä ei oo ollenkaa haalistunu kuva!
laita yv jos kiinnostaa!