soviteltu päiväraha!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanna8o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.tyj.fi/default.asp?id=26

Pyydät vaikka liitosta paperit sulle lähetettäväksi, ja täytät sen sekä liität siihen muistaakseni työtodistuksen...

Mulla oli viime syksynä ja kannattaa lasketuttaa etukäteen mitä sieltä liitosta saa. Eli liito makso mulle sen rahan sen mukaan mitä olin saanut palkkaa silloin kun olin niitä liiton päiviä kerännyt ja silloin olin koulun työharjoittelussa ja sain palkkaa n. 1200e. Eli nyt kun palkka oli korkeempi sain melkeen ton verran kun olin 3 päivää viikossa ja liitosta sitten tuli tyyliin 3e päivä. tosin se maksettiin joka päivältä myös la ja su. Siis tosta 1200e laskettiiin 90% ja siitä vähnnettiin mun töistä saama palkka ja sen erotuksen mä sain liitosta jaettuna niille päiville jolloin en ollut töissä. Tuli vähän sekava selitys.

Kivaa oli se että ehti viettää aikaa lapsen kanssa ja sai jatkettua kesän jälkeen työsuhdetta. Siitä oli hyötyy kun hain nykyistä työtä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 20:14 koivunkäpy kirjoitti:
siihen vaikutti ainakin mulla ukon tulot ja tietty omat tulot, yhdellä lapsikorotuksella sainn.12? päivä soviteltua..

Jos saa kelalta niin silloin vaikuttaa mut jos omalta liitolta niin ei.

Eli osaisitteko auttaa jos sanoisin (saan siis liitolta, eli miehen tulot ei vaikuta)...
Tällä hetkellä saan pari senttiä vajaa 40e liiton työttömysrahaa per päivä (sisältää lapsikorotuksen)
Jos lähden kyseiseen työhön 20h/vk on palkka siitä noin 750e/kk brutto.
Kokoaikaisena se olisi 1500e/kk
Niin miten tästä siis lasketaan se? yritin lukea niitä ohjeitakin, mut meni vähän ohi :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:08 nanna8o kirjoitti:
Eli osaisitteko auttaa jos sanoisin (saan siis liitolta, eli miehen tulot ei vaikuta)...
Tällä hetkellä saan pari senttiä vajaa 40e liiton työttömysrahaa per päivä (sisältää lapsikorotuksen)
Niin miten tästä siis lasketaan se? yritin lukea niitä ohjeitakin, mut meni vähän ohi :ashamed:

Mulla on työaika 20h/vko ja palkka kans tuo n.750e/kk. Liitosta saan n.250e/kk (lapsikorotus tässä mukana).

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 22:30 mollis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:08 nanna8o kirjoitti:

Mulla on työaika 20h/vko ja palkka kans tuo n.750e/kk. Liitosta saan n.250e/kk (lapsikorotus tässä mukana).

onko sinulla molemmissa sitten oma veroprosentti? jos niin kuinka paljon per tulo... et mitä jää käteen...

Yhteistyössä