V
vut
Vieras
oli mulle ennestään tuttu laji, mutta nyt olen parin päivän sisällä bongannut palstalta kaksi ihan uutta lajia: jokinorsu ja uusimpana suonorsu. Miltä mahtavat näyttää ja mitä eroa noilla on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sotanorsu on näistä norsuista kaikkein sotaisin, se jyrää kehollaan tietä ja sillä usein on kamoväriset reisitaskuhousut.
Jokinorsu on kuten edellinen, mutta rakastaa uimista. Näitä tapaa usein uimahalleissa, kylpylöissä sekä etelän matkakohteissa vedessä lillumassa mukavuuden haluisina.
Suonorsu on kaikista kotoisin laji, joka viiihtyy marjastamassa soilla. Sillä on myös selkään verrattuna lyhyet jalat, mikä on ironista, sillä suolla liikkuessa kannattaisi olla pitkät.
noita sotanorsuja tavataan kuulemma yleisimmin stokkan hullareilla
ja lastenvaunujen kanssa jyräämässä kaduilla ja busseissa yms.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27846397:Suonorsu = palstamamma
On vissiin mennyt mukaan siihen Jutan laihdutusohjelmaan.
Joku läski täällä taas kateellisena kommentoimassa, ihan on kuule mallimitoissa tämä suonorsu. Nih!
![]()
Että onpa tuolla MolliMeloonilla hyvä ja naseva huumorintaju?
siis häh? Mitäs valitettavaa tuossa on?
Alkuperäinen kirjoittaja Lähimmäinen;27846568:Vai reisitaskuhousut ja hyökkäysvaunut. Mites jotenkin niinkuin viittais ihmisee ?? Mua yököttää nää sotanorsu ja valas-jutut lihavista ihmisistä. Olen ainaa jatellut, että millainen ihminen käyttää tuollaista kieltä toisista ihmisistä. Peyotea en olis tämän tyyppisen huumorin suosijaksi uskonut.
siis häh? Mitäs valitettavaa tuossa on?
Alkuperäinen kirjoittaja Lähimmäinen;27846568:Vai reisitaskuhousut ja hyökkäysvaunut. Mites jotenkin niinkuin viittais ihmisee ?? Mua yököttää nää sotanorsu ja valas-jutut lihavista ihmisistä. Olen ainaa jatellut, että millainen ihminen käyttää tuollaista kieltä toisista ihmisistä. Peyotea en olis tämän tyyppisen huumorin suosijaksi uskonut.