Sotanorsu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saahan sitä itseään nimitellä, jos haluaa, mutta onko sekään aina järkevää. Varsinkin jos sitä tekee esim.miehensä kuulten, niin ajan mittaan sillä voi suggestoida toisen ajattelemaan samaan tyyliin ja mitäs sitten ??

Alkuperäinen kirjoittaja Lähimmäinen;27846568:
Vai reisitaskuhousut ja hyökkäysvaunut. Mites jotenkin niinkuin viittais ihmisee ?? Mua yököttää nää sotanorsu ja valas-jutut lihavista ihmisistä. Olen ainaa jatellut, että millainen ihminen käyttää tuollaista kieltä toisista ihmisistä. Peyotea en olis tämän tyyppisen huumorin suosijaksi uskonut.

Minä sanon itseäni ryhävalaaksi, enkä mäkään muita nimittele.

Alkuperäinen kirjoittaja Lähimmäinen;27846601:
Saahan sitä itseään nimitellä, jos haluaa, mutta onko sekään aina järkevää. Varsinkin jos sitä tekee esim.miehensä kuulten, niin ajan mittaan sillä voi suggestoida toisen ajattelemaan samaan tyyliin ja mitäs sitten ??

No niin, mitä sitten? Ryhävalas on kaunis, älykäs ja harvinainen eläin.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Alkuperäinen kirjoittaja Lähimmäinen;27846601:

kylläpä sinä nyt ajattelet laajasti tätä sotanorsu-käsitettä. Älä ota sitä niin vakavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Lähimmäinen;27846620:
Sama homma toi juntiksi haukkuminen. Onko pakko kategorioida ihmisäi noin lapsellisesti. Mulle tää palsta tuo monesti mieleen ihan sivistymättömät ihmiset.

Silmä silmästä ja hammas hampaasta. Ja sinä haukut palstalaisia sivistymättömiksi ihmisiksi ? Eikö se, jos mikä ole lapsellista kategorisointia?

Alkuperäinen kirjoittaja Lähimmäinen;27846568:
Vai reisitaskuhousut ja hyökkäysvaunut. Mites jotenkin niinkuin viittais ihmisee ?? Mua yököttää nää sotanorsu ja valas-jutut lihavista ihmisistä. Olen ainaa jatellut, että millainen ihminen käyttää tuollaista kieltä toisista ihmisistä. Peyotea en olis tämän tyyppisen huumorin suosijaksi uskonut.

se oli vaan vitsi. Eise tarkota että tolleen kenestäkään puhuisin. En tajunnut että joku voi loukkaantua.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27846376:
suonorsu on jotain niin uutta ettei kuvaa löydy vielä mistään.
Tässä erittäin harvinaista kuvamateriaalia salamyhkäisestä suonorsusta.

Elephant-Swamp-986973.jpg

[QUOTE="vieras";27846474]Suonorsu- parka, se näyttää tosi ryytyneeltä

Joku läski täällä taas kateellisena kommentoimassa, ihan on kuule mallimitoissa tämä suonorsu. Nih!

:D[/QUOTE]
Vieläköhän palstailet? Ikävä sun juttuja!:notworthy:

Aaaaws.:oops::love:
Uin juu! Ja järvessä ja joessa ja lammessa!:giggle:[/QUOTE]
:LOL:(y)

saisit kyllä käydä useammin täällä palstalla ;) olet mukava :X3:[/QUOTE]

Olishan se kiva käydä, mutku
ei kerkiä.:notworthy:
On näitä pikku naabergulliaisten harkkoja ja matseja kalenterit pullollansa. Pysyvät näin pois pahanteosta, mutta tarjoavat silti kohonnutta verenpainetta, kätevää!:coffee::D

Yhteistyössä