Sotanorsu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vut

Vieras
oli mulle ennestään tuttu laji, mutta nyt olen parin päivän sisällä bongannut palstalta kaksi ihan uutta lajia: jokinorsu ja uusimpana suonorsu. Miltä mahtavat näyttää ja mitä eroa noilla on?

jokinorsu.
AE1IMG_1004.JPG

sotanorsu
SCHLEICH-70063-Mahtava-sotanorsu-ja-ratsastaja-117140-789347.ashx

suonorsu on jotain niin uutta ettei kuvaa löydy vielä mistään.

Sotanorsu on näistä norsuista kaikkein sotaisin, se jyrää kehollaan tietä ja sillä usein on kamoväriset reisitaskuhousut.

Jokinorsu on kuten edellinen, mutta rakastaa uimista. Näitä tapaa usein uimahalleissa, kylpylöissä sekä etelän matkakohteissa vedessä lillumassa mukavuuden haluisina.

Suonorsu on kaikista kotoisin laji, joka viiihtyy marjastamassa soilla. Sillä on myös selkään verrattuna lyhyet jalat, mikä on ironista, sillä suolla liikkuessa kannattaisi olla pitkät.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Sotanorsu on näistä norsuista kaikkein sotaisin, se jyrää kehollaan tietä ja sillä usein on kamoväriset reisitaskuhousut.

Jokinorsu on kuten edellinen, mutta rakastaa uimista. Näitä tapaa usein uimahalleissa, kylpylöissä sekä etelän matkakohteissa vedessä lillumassa mukavuuden haluisina.

Suonorsu on kaikista kotoisin laji, joka viiihtyy marjastamassa soilla. Sillä on myös selkään verrattuna lyhyet jalat, mikä on ironista, sillä suolla liikkuessa kannattaisi olla pitkät.

noita sotanorsuja tavataan kuulemma yleisimmin stokkan hullareilla

[QUOTE="vieras";27846534]No just mietin, että voiko jollain olla tuollainen huumorintaju, ensin ajattelin, että ei kai nyt sentään, mutta valitettavasti näytti osuneen ihan oikeaan.[/QUOTE]

siis häh? Mitäs valitettavaa tuossa on?

Vai reisitaskuhousut ja hyökkäysvaunut. Mites jotenkin niinkuin viittais ihmisee ?? Mua yököttää nää sotanorsu ja valas-jutut lihavista ihmisistä. Olen ainaa jatellut, että millainen ihminen käyttää tuollaista kieltä toisista ihmisistä. Peyotea en olis tämän tyyppisen huumorin suosijaksi uskonut.

Alkuperäinen kirjoittaja Lähimmäinen;27846568:
Vai reisitaskuhousut ja hyökkäysvaunut. Mites jotenkin niinkuin viittais ihmisee ?? Mua yököttää nää sotanorsu ja valas-jutut lihavista ihmisistä. Olen ainaa jatellut, että millainen ihminen käyttää tuollaista kieltä toisista ihmisistä. Peyotea en olis tämän tyyppisen huumorin suosijaksi uskonut.

itse kutsun itseäni sotanorsuksi, mursuksi tai valaaksi. Onko ok? Muista ihmisistä en niin puhu ( ikinä )

Alkuperäinen kirjoittaja Lähimmäinen;27846568:

Millainen ihminen = juntit...

[QUOTE="vieras";27846581]No hei haloo, ihan oikeasti. Tää on just tätä kulunutta diipadaapaa, kun yritetään olla "vähän-niinkuin-hauskoja". Toki jos tähän joihinkin uppoaa, niin mikäs siinä :)[/QUOTE]

Ehkä me ollaan sitten hiukan jälkeenjääneitä. En kyllä muutenkaan ole niin IN-ihminen joten suotakoon tämä minulle. Kulahtanut kurppa ( voi kamalaa, nyt haukuin kurppaa )

Yhteistyössä