sossu ja koulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sukka"

Vieras
Mulla on 7v lapsi, asuu äitinsä luona. kouluongelmia, jäi luokalle. Kun ollaan vietetty yhteistä aikaa lapsen kanssa ja on aika palata äidin luo. Lapsi menee hiljaiseksi. On usein sanonut että tahtoo muuttaa mun luo. Kysyin miksi. Käydään ulkona joka päivä. Kotona kuulema äiti jättää lapset keskenään kotiin ja lähtee yksin ulos. Käski kerran munkin sanoa asia äidilleen.

Äidillä on yksinhuoltajuus,. Mikään ei ole saanut häntä tästä luopumaan. On jopa sanonut asiasta lapselle että isi yrittää varastaa hänet.

Nyt sain häneltä viestin että koulu psykologi ja sossun täti on määrännyt että jos lapsi luonani sanoo haluavansa muuttaa luokseni. Häntä on kiellettävä.

Ilmeisesti siis mun pitää sanoa hänelle että ei noin saa ajatella.

Yritin ottaa kouluun, sossuun ja lastenvalvojaan yhtyettä. En saa, enhän edes tiedä heidän nimeä.
Minulla ei ole muuta mahdollisuutta kun lähteä oikeuteen..

Hitto et ottaa päähän, kohta halkeaa. Töistä ei tuu mitään ja olo on kurja

Poika nimeltä Päivi...

Lapsen koulu ym ongelmiin ratkaisu vois olla yhteishuoltajuus minusta, enemmän mun luona mut ex näkee vaan ongelman kieltämisen ratkaisuna. Lapsi on jopa itkenyt mun sylissä ikäväänsä. Ex ottaa silloin yhteyttä kun tarttee rahaa.
tulee kauhea sääli lasta. Yhdessä käydään ongella js talvella pulkka mäessä. Pidetään hauskaa ja kikatetaan yhdessä.

Ensin ei antanut tunnustaa, ruokon maksoin ja sai kunnalta kanssa. Sitten näytti siltä että antaa jonkun kurdin tai libadonilaisen tunnustaa hänet ja vaadin tunnustusta. Uhkasin että meen lastenvalvojalle jutteleen.silloin suostu sillä ehdolla että sai yksinhuoltajuuden. :(

Alkuperäinen kirjoittaja poiks nomely päivi;27077185:
Lapsen koulu ym ongelmiin ratkaisu vois olla yhteishuoltajuus minusta, enemmän mun luona mut ex näkee vaan ongelman kieltämisen ratkaisuna. Lapsi on jopa itkenyt mun sylissä ikäväänsä. Ex ottaa silloin yhteyttä kun tarttee rahaa.
tulee kauhea sääli lasta. Yhdessä käydään ongella js talvella pulkka mäessä. Pidetään hauskaa ja kikatetaan yhdessä.

just joo trolli, kikatetaan yhdessä, oletko sä joku 17-v isä

Ota yhteyttä huoltoasioihin erikoistuneeseen lakimieheen. Sossu ja koulu ei voi ohjata sanomaan moisia. Valitettavasti 12v vasta tarvitsee kuunnella. Harvoin lähdetään huoltoasioita purkamaan edes oikeudessa mutta lakimies osaa paremmin nämä koukerot.

Yhteistyössä