Sossu hukkaa toimittamani sähkölaskun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sossupummi sarkastinen nikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä olen aina maksanut kaikki laskuni itse ja toimittanut sitten sossuun jälkikäteen sen ja tositteen siitä että on maksettu.

Ja kun sanon että toimittanut laskun sossuun, tarkoitan luonnollisesti KOPIOTA siitä, jolloin alkuperäinen jää itselleni. Tällöin jos ongelmia tulisi olisi lasku joka tapauksessa maksettu jo joten ei tarvitsisi stressata luottotiedoista jne ja saisin helposti toimitettua uuden version.

En tiedä miten tämä toimii. Alkuperäinen lasku on sähköyhtiöltä, tietenkin. Nyt lasku on kumminkin siirretty Lindorffin perintätoimistolle. Eli kummallekohan sossu laskun nyt maksaa, sähköyhtiölle vai lindorffille? Viite ja laskun pankkiyhteyshän ovat pakosti erit lindorffilla, kuin alkuperäisessä laskussa. Alkuperäisen laskunhan sossu on sanojensa mukaan hukannut. Onko tämä sulle oikeesti yksinkertaista?

Sossu maksaa alkuperäisen summan Lindoffin tilille ja sinä maksat 5e perintäkulun. Tämä onnistuu kun kumpikin käyttää samaa Lindoffin laskun viitenumeroa.

Alkuperäistä laskua ei voi enää maksaa sähköyhtiölle koska se on 1) kadonnut 2) lasku on siirretty perintätoimistolle.

Ap taitaa olla sairaslomalla hyvästä syystä. Työn hoitamisesta ei tulisi mitään jos 5e muistutusmaksu aiheuttaa tuollaista käytöstä.

Kukaan ei ole huolissaan sossun käytöksestä eli laskun hukkaamisesta?

Eläkää joskus muutama kuukausi ttt-tuella ja tulkaa sen jälkeen keuhkoamaan.

Miksi köyhiä saa potkia päähän ilman seuraamuksia?

Lainhan pitäisi olla SUOMESSA kaikilla sama!

[QUOTE="rrr";30378170]Kyllä mä olen aina maksanut kaikki laskuni itse ja toimittanut sitten sossuun jälkikäteen sen ja tositteen siitä että on maksettu.

Ja kun sanon että toimittanut laskun sossuun, tarkoitan luonnollisesti KOPIOTA siitä, jolloin alkuperäinen jää itselleni. Tällöin jos ongelmia tulisi olisi lasku joka tapauksessa maksettu jo joten ei tarvitsisi stressata luottotiedoista jne ja saisin helposti toimitettua uuden version.[/QUOTE]

Joo, pitää rupee vastaisuudessa venkslaamaan hommaa jotenkin näin.

ap

En tiedä miten tämä toimii. Alkuperäinen lasku on sähköyhtiöltä, tietenkin. Nyt lasku on kumminkin siirretty Lindorffin perintätoimistolle. Eli kummallekohan sossu laskun nyt maksaa, sähköyhtiölle vai lindorffille? Viite ja laskun pankkiyhteyshän ovat pakosti erit lindorffilla, kuin alkuperäisessä laskussa. Alkuperäisen laskunhan sossu on sanojensa mukaan hukannut. Onko tämä sulle oikeesti yksinkertaista?

Kyllä on, aivan yksinkertaista. Jos olisin nyt sinä niin tekisin näin: Maksaisin koko Lindorffin laskun. Sen jälkeen laittaisin sen laskun ja kuitin maksusta sossulle, jolloin he maksavat tilillesi sen alkuperäisen summan verran.

[QUOTE="rrr";30378170]Kyllä mä olen aina maksanut kaikki laskuni itse ja toimittanut sitten sossuun jälkikäteen sen ja tositteen siitä että on maksettu.

Ja kun sanon että toimittanut laskun sossuun, tarkoitan luonnollisesti KOPIOTA siitä, jolloin alkuperäinen jää itselleni. Tällöin jos ongelmia tulisi olisi lasku joka tapauksessa maksettu jo joten ei tarvitsisi stressata luottotiedoista jne ja saisin helposti toimitettua uuden version.[/QUOTE]

Joo, pitää rupee vastaisuudessa venkslaamaan hommaa jotenkin näin.

ap

Kukaan ei ole huolissaan sossun käytöksestä eli laskun hukkaamisesta?

Eläkää joskus muutama kuukausi ttt-tuella ja tulkaa sen jälkeen keuhkoamaan.

Miksi köyhiä saa potkia päähän ilman seuraamuksia?

Lainhan pitäisi olla SUOMESSA kaikilla sama!

Nimenomaan. Samaa mietin minä. Älyttömintä tässä on se, että en tiedä miten tämän voisi edes todistaa kellekään, vaikka näin on käynyt.

ap

Nimenomaan. Samaa mietin minä. Älyttömintä tässä on se, että en tiedä miten tämän voisi edes todistaa kellekään, vaikka näin on käynyt.

ap

Todistelu on aivan turhaa sillä sossu vetäytyy vastuusta aina eli vastuu jää aloittajalle.

Inhimillisyys on asia mitä sossutantat eivät ole ikinä kuulleet eivätkä ymmärrä mitä se tarkoittaa.

Sinä valitat sossun toiminnasta ja olet oikeassa niin lopputulos on se, että sossu on väärässä ilman sanktioita ja sama rumba jatkuu etsivät toisen riistettävän.

Ainoa oikea tie on valittaa hallinto-oikeuteen se pistää sossutantat ruotuun sillä hallinto-oikeus ei nöyristele näille kapitalisti mulkuille.

Eli ette asu yhdessä että saat pummattua yhteiskunnalta rahaa.

Nyt kun otit asian puheeksi. Emme asu yhdessä siksikään, koska joutuisimme kummankin elämäntilanteiden vuoksi siinä tapauksessa elämään n. 300e köyhemmin, kun tällä hetkellä. Tällä hetkelläkin tekee tiukkaa. Vain typerä tekisi vapaaehtoisesti tällaista tappiota. Toinen opiskelee ja toinen on äitiyslomalla. Tulevaisuudessa muutamme kyllä yhteen.

Nyt kun otit asian puheeksi. Emme asu yhdessä siksikään, koska joutuisimme kummankin elämäntilanteiden vuoksi siinä tapauksessa elämään n. 300e köyhemmin, kun tällä hetkellä. Tällä hetkelläkin tekee tiukkaa. Vain typerä tekisi vapaaehtoisesti tällaista tappiota. Toinen opiskelee ja toinen on äitiyslomalla. Tulevaisuudessa muutamme kyllä yhteen.

Eli taas yksi lapsi tehty turhaan meidän veronmaksajien elätettäväksi. En jaksa uskoa että ikinä muutatte yhteen, pummit.

Eli taas yksi lapsi tehty turhaan meidän veronmaksajien elätettäväksi. En jaksa uskoa että ikinä muutatte yhteen, pummit.

Ole ihan vapaasti uskomatta :D Tulevaisuudessa, kun kummatkin olemme jälleen töissä ovat tulomme sen verran suuret, että maksamme jälleen veroja tämänkin edestä. Tottakai muutamme sitten yhteen. Olet taas yksi näistä, joille sossun asiakkuus on ihan kamala ongelma. Tiedän kyllä ihmistyyppisi :D

ap

Ole ihan vapaasti uskomatta :D Tulevaisuudessa, kun kummatkin olemme jälleen töissä ovat tulomme sen verran suuret, että maksamme jälleen veroja tämänkin edestä. Tottakai muutamme sitten yhteen. Olet taas yksi näistä, joille sossun asiakkuus on ihan kamala ongelma. Tiedän kyllä ihmistyyppisi :D

ap

Ette osanneet edes ehkäisyä käyttää ja odottaa siihen asti että muka olisitte molemmat töissä. Taidatte olla ikuisia pummeja.

Pianhan sossun tuet siirtyvät Kelaan. Mielenkiinnosta kysynkin, että ovatko myös asumistuen ym. kelan tukien saajat sitten mielestäsi pummeja?

ap

Todistelu on aivan turhaa sillä sossu vetäytyy vastuusta aina eli vastuu jää aloittajalle.

Inhimillisyys on asia mitä sossutantat eivät ole ikinä kuulleet eivätkä ymmärrä mitä se tarkoittaa.

Sinä valitat sossun toiminnasta ja olet oikeassa niin lopputulos on se, että sossu on väärässä ilman sanktioita ja sama rumba jatkuu etsivät toisen riistettävän.

Ainoa oikea tie on valittaa hallinto-oikeuteen se pistää sossutantat ruotuun sillä hallinto-oikeus ei nöyristele näille kapitalisti mulkuille.

Voipi ollakin.

ap

Ette osanneet edes ehkäisyä käyttää ja odottaa siihen asti että muka olisitte molemmat töissä. Taidatte olla ikuisia pummeja.

Olin kyllä ihan palkkatöissä ennen äitiyslomalle siirtymistä ja lapsi on tarkkaan harkittu ja haluttu! Lisäksi se, että jos joku haluaa elämässään opiskella, ei poissulje harkittuakaan lasten hankintaa opiskeluajalla. En ole ihan varma siitä, että yritätkö edes ajatella asiaa laaja-alaisesti.

Jotenkin olen kuvitellut että sossu vain erityistilanteissa (asiakas kykenemätön hoitamaan laskuja myös muusta kuin taloudellisesta syytää) maksaa laskun suoraa, muussa tapauksessa sossuun toimitetaan kuitit maksetuista laskuiista tai arvio seuraavan kuun laskuista.

Yhteistyössä