S
sossupummi sarkastinen nikki
Vieras
Kyllä ärsyttää ja lujaa! Vein myönteisen toimeentulopäätökseni lisäliitteeksi sähkölaskun ja sossu hukkaa sen. Saan tietää tästä, kun kotiini saapuu perintätoimiston lasku kyseisestä sähkölaskusta. Olen erittäin tarkka ihminen ja olen 100% varma, että olin vienyt kyseisen sähkölaskun sossuun. Sossu ei kumminkaan löydä laskua etsinnöistään huolimatta. Kehtaa vielä kyseenalaistaa asian, että olenkohan sittenkään tuonut laskua koskaan sossuun. Vittu olen! Ärsyttää näin lujaa! Luottotiedot olivat vaarassa mennä sossun takia. Joo tiedän, että eivät ne luottotiedot heti menisi, mutta alkava tie tuo perintätoimiston lasku sinne olisi. No, lopulta sossu kumminkin myöntyy maksamaan sähkölaskun alkuperäisen laskun. Ensin sossu kumminkin pyytää toimittamaan saamani perintätoimiston laskun heille. Sossu kehoittaa minua kumminkin maksamaan itse perintätoimistolle kertyneen 5e:n lisäkulun. Mitä vittua?! Eihän se kulu minulle kuulu?! Enhän minä laskua ole hukannut, vaan toimittanut alkuperäisen laskun ihan oikein sossulle ajallaan. Miten tämän voi todistaa? Voinko ottaa tässä keneenkään yhteyttä asian korjaantumiseksi? Sossuvirkailija ei edes suostunut puhelimessa antamaan esimiehensä tietoja asiaa tivatessani, vaan tokaisi vain esimiehen sanovan mulle samaa. What?!! Virkailija ei muutenkaan ymmärtänyt melkei sanaakaan siitä mitä selitin ja puhelu päättyi siihen, että sanoin virkailijalle vihaisesti, että nyt ärsytät mua sen verran paljon, että on paras lopettaa puhelu tähän ja hei! Muita samaa tai vastaavaa kokeneita?