Sosku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24379002]jos ei muualta saa niin tehdään sokerista. Voi hyvä päivä. Rautalankaa ois niin vääntäsin että joku vaan haluaa että en lähde kouluun ja kiristää vittu sillä että vie lapset. Koulu tai lapset mieti itse. Voin lähettää kaikki minun lastensuojeluilmotukset sinulle kunhan saan ne. Et uskos jos lukisit. Elämää tohmajärvellä.[/QUOTE]

miksi joku ei haluaisi sinun menevän kouluun?
eivät kaikki käytä huumeita. mistä asioista niitä lastensuojeluilmoituksia on tehty? no jos joku kiristää että joko koulu tai lapset niin tosiaanko valitsisit koulun?

miksi joku ei haluaisi sinun menevän kouluun?
eivät kaikki käytä huumeita. mistä asioista niitä lastensuojeluilmoituksia on tehty? no jos joku kiristää että joko koulu tai lapset niin tosiaanko valitsisit koulun?

ammatin ja pääsen toimeentulo rumpasta eroon. Se on nyt ainut mahdollisuus että pääsen soskusta eroon. Jos tietäsit minun historian olisit minun puolella. voin julkasta kaikki kunhan saan ne paperit. Niin uskotte, mutta nyt uni voittaa.

[QUOTE="vieras";24377518]niin miksi tekstisi on niin pirun vaikealukuista? Ei kukaan selvinpäin VOI kirjoittaa noin epäselvästi? Vai onko asiaan jokin muu selitys kuin huumeet? Lisäksi, älä nyt itsepäisyytesi vuoksi evää lapsilta hoitoa jota he tarvitsevat! Se on jo silkkaa itsekyyttä! Sääliksi käy lapsia :([/QUOTE]

Ehkä tällä ap:llä on lukihäiriö?Tai ei varmaan,rollokin on varmaan aina aineissa tai humalassa kun tänne kirjottaa.

[QUOTE="vieras";24379071]ammatin ja pääsen toimeentulo rumpasta eroon. Se on nyt ainut mahdollisuus että pääsen soskusta eroon. Jos tietäsit minun historian olisit minun puolella. voin julkasta kaikki kunhan saan ne paperit. Niin uskotte, mutta nyt uni voittaa.[/QUOTE]

älä luovu lapsistasi koskaan! millainen historia sinulla on?

Yhteistyössä