A
asennemuutosta
Vieras
Teille, jotka puhutte, että sosiaalitoimistosta saa helposti rahaa ja sossun rahoilla elellään itsekkäästi ym. Voin kertoa, että sieltä ei todellakaan saa helposti rahaa, vaan heillä on todella tiukka valvontasysteemi.
Olen joskus ajautunut tilanteeseen, jossa olin todella köyhä ja mielestäni jouduin sosiaalitoimiston hyväksikäytettäväksi. Jouduin pakkotöihin elääkseni, jossa tein 40 tuntista viikkoa ja sain siitä 500e rahaa. Työ oli todella kovaa ja raskasta ja jokainen voi siis laskea tuntipalkkani tästä. Tarkoitan siis, että jos työtä tehdään, siitä pitäisi saada työn palkka.
Älkää puhuko asioista mistä ette tiedä mitään. Olen itse nykyään melko rikas ja sossuajat ovat onneksi takana päin, minua on onnistanut opiskelu- ja työasioissa, mutta kaikille nämäkään asiat eivät ole niin yksinkertaisia.
Mitä tulee verorahoihin, niin jokainen henkilö niitä jossakin vaiheessa tulee hyödyntämään. Miettikää vähän!!!
Olen joskus ajautunut tilanteeseen, jossa olin todella köyhä ja mielestäni jouduin sosiaalitoimiston hyväksikäytettäväksi. Jouduin pakkotöihin elääkseni, jossa tein 40 tuntista viikkoa ja sain siitä 500e rahaa. Työ oli todella kovaa ja raskasta ja jokainen voi siis laskea tuntipalkkani tästä. Tarkoitan siis, että jos työtä tehdään, siitä pitäisi saada työn palkka.
Älkää puhuko asioista mistä ette tiedä mitään. Olen itse nykyään melko rikas ja sossuajat ovat onneksi takana päin, minua on onnistanut opiskelu- ja työasioissa, mutta kaikille nämäkään asiat eivät ole niin yksinkertaisia.
Mitä tulee verorahoihin, niin jokainen henkilö niitä jossakin vaiheessa tulee hyödyntämään. Miettikää vähän!!!