Sormusten hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uteliasko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uteliasko?

Vieras
Ihan uteliaisuuttani kyselen että minkä hintaisia sormuksia teillä on kihja- ja/tai vihkisormuksina?
Jokainenhan valitsee tietysti itse omansa, mielensä ja hintansa mukaisen, mutta kunhan kyselen jos joku haluaa vastata :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
kihlasormus maksoi jotain 250? ja vihkisormus 1690?.Niiden lisäksi mulla on vielä vihkisormuksen vartijana 150? maksanut kapea sormus (kun kihla-ja vihkisormukset ihan snadisti liian isoja )

mikset käy niitä pienentään

Alkuperäinen kirjoittaja sftg:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
kihlasormus maksoi jotain 250? ja vihkisormus 1690?.Niiden lisäksi mulla on vielä vihkisormuksen vartijana 150? maksanut kapea sormus (kun kihla-ja vihkisormukset ihan snadisti liian isoja )

mikset käy niitä pienentään

koska timanttisormusta ei voi pienentää. Siitä putoaa kuulemma kivet pois jos pienentää.

Mulla ei ole kihlasormusta ollenkaan, mutta mun vihkisormus (valkokultaa) maksoi n. 300 euroa, miehen sormus (valkokultaa) n. 400 euroa. Molemmat itse suunniteltua ja itse tehtyjä! :heart:

Kihlasormus 78? ja vihkisormus 128? muistaakseni (vihkisormuksena tämä, en pidä timanteista http://www.kultatahti.fi/cgi-bin/kultatahti?sivu=2&tid=3354&tr=2&tr1=65&tr2=467)

Molemmat oli 170eur/kpl, oli siis samanlaiset, kultaiset 7.5mm leveät puoliflakat. Valitettavasti vaan olivat tulleet mule aika isoiksi ja viime kesänä tippuivat uidessa järveen, eikö löynyt... :(

Nyt pitäis sitten löytää joku kiva uusi sormus tilalle, en vaan millään osaa päättää... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Mulla ei ole kihlasormusta ollenkaan, mutta mun vihkisormus (valkokultaa) maksoi n. 300 euroa, miehen sormus (valkokultaa) n. 400 euroa. Molemmat itse suunniteltua ja itse tehtyjä! :heart:

Wau, varmasti ihana kun on itsetehdyt sormukset sormessa :)
Ainoa "kriteeri" mulla on tällä hetkellä että sormus/sormukset on valkokultaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Molemmat oli 170eur/kpl, oli siis samanlaiset, kultaiset 7.5mm leveät puoliflakat. Valitettavasti vaan olivat tulleet mule aika isoiksi ja viime kesänä tippuivat uidessa järveen, eikö löynyt... :(

Nyt pitäis sitten löytää joku kiva uusi sormus tilalle, en vaan millään osaa päättää... :/

auts, ompa harmi.mua kans pelottaa että hukkaan (tulevan) omani :(
en oo ikinä pitänyt sormuksia niin varmaan vaatii totuttelua.

Kihla valkokultaa ja maksoi 230e vihkisormus keltakultaa, jossa 10 timanttia + samanlainen valkokultainen perässä, kuin kihlasormus. Maksoivat yhteensä 400 euroa. Teettämällä saa huomattavasti halvemmalla.

Oma kihlasormukseni maksoi n. 500 euroa ja miekkosen n.200 (molemmat valkokultaa). Vastaavan olisi kaiketi saanut halvemmallakin, mutta silloin tuntui siltä, että maksakoon mitä maksaa :) Nyt etsimme vihkisormuksia, hintahaarukka n.1000-2000 euroa. Eräs sormus, johon olen iskenyt silmäni, tosin menee reilusti tuon budjetin ylitse... Tosiasia kuitenkin on, että ei hinnalla niin väliä, kunhan sormusta pitää mielellään (ja siihenhän ei vaikuta pelkästään se millainen sormus on...).

Yhteistyössä